Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly tråd för oss inbitna

Milliemolly skrev 2009-07-11 15:43:49 följande:
    var kan man hitta en taradiddel dress grey strl 2? hittar bara röda. den är så fin i modellen
    Jag köpte powder från ajabajakid.se men tror inte de hade den grå. Bara röd, vit och powder.
  • Stargirl
    Bambiblogg skrev 2009-07-11 15:51:36 följande:
    Usch, nu när jag såg i bambis blogg hur taradiddlen satt så ångrar jag att jag var så ivirg och köpte en i powder. Indy klänningen var mycket finare.
    Kan du inte länka....vill oxå se.
  • Stargirl
    Milliemolly skrev 2009-07-11 15:52:24 följande:
    Ligger Odd MOlly butiken på Humlegatan eller Humlegårdsgatan? är det precis vid Humlegården? är Humlegården den vid Brolins krog Undici? Eller var är det? Blekingebo_
    Humlegårdsgatan. Alltså inte samma gata som Undici ligger på. Den ligger dock väldigt nära så det är inte långt ifrån.
  • Stargirl
    freemind skrev 2009-07-12 13:54:38 följande:
    Gå in hos Bina, där länkar hon till oss andra (och vi andra länkar också :) )
    Jag har inte fatta hur man länkar i min konstiga blogg....me ska göra en egen design så snart jag hinner och gör en lista med allas bloggar. Så sorry att jag inte har några länkar...men hittar inte var man gör det.
  • Stargirl
    Mamma2001 skrev 2009-07-12 12:22:25 följande:
    Vilka här har "Odd Molly blogar" nu då? Jag måste ju börja samla er alla på en lista....
    Min ser du nedan!
  • Stargirl
    gambia90 skrev 2009-07-12 17:56:09 följande:
    åhh jag skall ha en powder och en cherry minst!
    Denna säsongen ska det bli en sån för mig. Har en grön från förra sommarens kollektion. Beställde en från Country dreams men den kom ju aldrig *hata*
    Sen var det för sent.....fanns inga kvar nånstans.
    Cherry, är det en vinröd eller finns det ngt exempel vad det är för färg?
  • Stargirl
    gambia90 skrev 2009-07-12 18:11:21 följande:
    det var någon som hade en bild från expressen där kronprinsessan viktoria hade på sig en....kommer ej ihåg vilken....
    Hon har iaf en vit/marinblå. Det hade hon på sig när hon var hemma hos en vän till mig (och henne fast jag känner inte Kronprinsesan tyvärr)
  • Stargirl
    Mabimao skrev 2009-07-12 19:25:55 följande:
    Eller hur.......det finns alltid bra anledningar att shoppa......ang Lovelot. Jag har min till ett längre tight linne. Så att man ser att jag inte är fullt så fyllig som blusen. Och jag behövde stl 3 till längden även om den är stor. Gå inte ner i storlek då blir den kort. Jag har haft den till både jeans och till kjol.Bilden från expressen på sessan var denna:2.bp.blogspot.com/_0s5vH5oAq:KI/SlkkIVEBoAI/AAAAAAAAA_w/1KAW4JLkHw4/s1600/3447 786819CA3421BA
    Länken funkar inte.
  • Stargirl

Jahap....jag kunde visst inte hålla mig. *suck* köpte en blus iaf när jag slank in i lokala butiken. Som för övrigt hade en massa kläde kvar. Blusen som jag köpte har jag faktiskt aldrig sett förut.....kika in i min blogg (snart) så kan ni hjälpa mig identifiera den

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna