Inlägg från: pumbalumba |Visa alla inlägg
  • pumbalumba

Odd Molly tråd för oss inbitna

malinoski skrev 2009-07-23 12:57:07 följande:
    wow! har du lyckats se bilderna inför 2010 kollektionen (på oddmolly.com) vilka underbara klänningar!! vill haaaaaa :) *svimfärdig*
    Hur har du lyckats med det? Får inte fram något alls. Kan du direkt länka till något?
  • pumbalumba

malin o skrev 2009-07-23 17:45:43 följande:

Rekommenderar Vindåkra gård utanför Malmö, med Odd molly, Hunky Dory, Birger et mikkelsen m.m. från Iisa of Malmö. Äntligen fick jag min crochet lovely knit rose med 40% REA! Nöjd! Mysigt café är där med.
    Tror du de skickar? En crochet, vill haaaaaaa.
  • pumbalumba
    Duntoffla skrev 2009-07-23 17:53:42 följande:
    Attans att man bor så långt bort grattis till fyndet! Jag ska neråt landet (dock inte Malmö) utan Varberg/göteborg/Falkenberg. Har någon tips på butiker där OM finns. Gärna rea som den rea-sucker jag är
    Om de har rea vet jag inte. Men här är några butiker.
    Falkenberg- Girl next door
    Halmstad-Nordic Safari
    Varberg-Face
    Kungsbacka-Raglady
    Göteborg-Minzo, Milk and honey, ja här finns nog fler.
  • pumbalumba
    SooJuicy skrev 2009-07-23 18:51:11 följande:
    Go kvälls! har lagt in två bilder i bildtråden på två av plaggen jag fick hem idag. Fick även min efterlängtade  yarnbard cardigan, sååå fin va mycket tunnare än vad jag trodde den skulle va, så skön och sommrig ju!
    Jätte fint.
  • pumbalumba
    Duntoffla skrev 2009-07-24 00:54:13 följande:
    Hej tjejer! Tittar in och önskar trevlig helg/vecka! Imorgon bitti drar vi söderut en vecka! Sköt om er! kram
    Trevlig resa!
  • pumbalumba

malin o skrev 2009-07-24 09:30:00 följande:

Pumbalumba - Vet ej om Vindåkra postar. Fanns en rose kvar i storlek 2 o en grå i 4 kvar.
    Okej. Skulle ha en 4, men vill gärna ha rose eller pink. Får fortsätta leta vidare.
  • pumbalumba

Har lagt en beställning hos Idyll. Väntar med spänning som vanligt. Jösses vad dessa kläder är beroende framkallande.

• pumbalumba
    Skrutteruttan skrev 2009-07-24 15:24:57 följande:
    Idag kom en leverans....bilder finns i bildtråden...
    Super fint!
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna