Inlägg från: Siabellon |Visa alla inlägg
  • Siabellon

Odd Molly tråd för oss inbitna

mycket vill ha mer passa väl oss i den här tråden

ska kanske prova en tysk eller engelsk sida. det finns ju strl kvar där iaf men plaggen blir ju dyrare m euro o pund.
    har ni beställt fr nån utländsk nån gång? jag har bara testat greenapple o det blev billigare än att handla i schweden

• Siabellon
    villemina skrev 2009-06-11 11:36:33 följande:
    Hej! Kan man söka endast på KÖP NU-auktioner? Hittar inte den funktionen...
    Japp, det går! när du har sökt på tex Odd molly (dah! ) och fått fram listan så finns det liksom en liten flik högst upp, eller två egentligen. Överst står det hur många objekt som hittades i lite fetare stil, under den står det kläder (tex 456). Under detta finns nu två flikar: en Auktion o en Fast pris. Även om det står bara 1 så klicka på den så kommer alla plagg upp som man kan köpa direkt t ett fast pris.

Annars måste jag säga att det inte är min shoppingdag! Skulle åtminstone beställa nytt Decleor Ansiktsvatten o rengöring o så HAR de inte ens vattnet inne. Har kollat runt lite med DonnaBeauty är absolut billigast och beställa fr utlandet vill jag inte.....

Måste nog tröstshoppa nåt OMplagg. sktisamma om strl inte är rätt.......

• Siabellon
    Puffig Pingla skrev 2009-06-11 12:39:58 följande:
    Oh tack för påminnelsen. Skulle ju handla därifrån. Har glömt det varje dag i två veckor och mitt ansiktsvatten (som för övrigt finns) har ca två tsk kvar. *går och shoppar*
    Hoppas inte ditt är slut också!

Såg nyss att Tintin fått in lite "nytt" Odd Molly. Bla den där frottéhooden jag letat i hjäl mig efter o tillslut beställde fr butik Mathilde,,,,,Kanske ska jag köpa en turkos trots allt...
  • Siabellon
    Solskensmamman06 skrev 2009-06-11 13:13:59 följande:
    Jag är oxå sugen på den hooden i turkos. Hur sitter den på? Är det mycket "badrocks-känsla" över den, eller funkar den tex att ha till jobb med jeans. Tycker den ser grymt snygg ut!
    Den funkar absolut som tunika. har haft min i två dagar nu, först till velourhaighten o sen till jeans. men grannen kallade mig den kvinnliga varianten på Hugh Hefner....*mutter* hon har ingen smak alls!
  • Siabellon

*håller på att läsa ikapp allt jag missat under dagen*

• Siabellon
    malinoski skrev 2009-06-11 19:35:11 följande:
    WOOOOHAAA!! Är det någon som har sett denna underbara skapelse live??? www.tradera.com/-UNIKT-SAMLAROBJEKT-NY-ODD-MOLLY-PALS-KAPPA-MASTE-
    SES--auktion_94126223 Kan verkligen se mig själv i den.. *drömmer*
    *sträcker på mig rätt stolt o tuppar mig*

Jag har den!!!
    Världens vackraste om du frågar mig!(ibland får man väl skryta lite va?)

Föresten så gillar jag de nya Trådnamnen! Jag röstar just för tillfället på den sista varianten med kronofogden.
  • Siabellon
    Innerjoin skrev 2009-06-11 20:52:16 följande:
    Har snöat in på denna: www.sidandsally.com/data/product/images/12082... tycker den är så fin och söt! vet eg. om det är riktigt "jag", för eg. gillar jag inte blommor på kläder (för gulligt för mig) Någon som har den? Gillar ni den? Hur är den i strl?
    Den är fin som 17! jag provade den i 3a förut(min vanliga OMstrl) men den var alldeles för stor! De hade ingen 2a så det blev ingen......men jag är sugen på den jag med(vilket plagg är man INTE sugen på när det gäller OM?)
  • Siabellon
    Pokergirl skrev 2009-06-11 21:13:19 följande:
    Mitt senaste traderaköp anlände idag, bildbevis i bloggen.
    Shit, jag har missat att du ska ha bebbe. GRATTIS! (kikade på ditt traderafynd) Fin var den, jag har en annan variant o den är jättefin o användbar!

Har shoppat på Tintin nu, skulle köpa frotten i turkos men ändrade mig i sista stund o tog en blå Lovelier i strl 3 o hoppas den är större än min blå lovely knit.
    Visst var jag ävl duktig som inte tog båda?

• Siabellon
    Audrey Will skrev 2009-06-11 21:52:25 följande:
    men kolla den gråa cashmerekoftan här då! *hjärtat går i bitar över den lilla strl*VILL HA!!www.blocket.se/ostergotland/Odd_Molly_och_Acn.
    .. Gud vad fin!! Min smak exakt! Den har jag nog aldrig sett innan. Gissar cashmere koftorna gjordes i ganska liten upplaga?
    ja, men de verkar ju ha cashmere varje kollektion ändå. jag har en grå klänning med överdelen i cashmere o underdelen i slike. den är så mjuk o gosig så när jag ramlade över en likadan tröja med silket i halsen kunde jag inte motstå den.
    älskar cahmere, det är det absolut mjukaste i tygväg man kan ha på sig!
    Nu finns ju en rosa o en puderfärgad kofta i cashmere har jag för mig. mycket tryck o broderier på den dock så den gick bort för mig, det får inte bl FÖr mycket
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna