Inlägg från: Mamma2001 |Visa alla inlägg
  • Mamma2001

Odd Molly tråd för oss inbitna

Duntoffla skrev 2009-07-22 22:38:25 följande:
    Bra med någon som referens Har du något av dessa plagg?Lovealot blousePoplin Smock blouseCupcake longtopUndrar nämligen om jag kan ta 2 där med eller bör gå upp/ner i storlek?
    Nu är ju jag inte i samma storlek, har strl 0 eller 1 på Molly.
    men Lovealot blusen samt Poplin Smock upplever jag rätt normala i strl...
  • Mamma2001

Jag kan verkligen inte sluta att sitta och  tjuvkika på alla kläder som är på ingång från Odd Molly! SHIT så mycket fint det är!!! Var inte såå impad av pre-fall kläderna - men dom här... Wow!

Så vad säger ni? Det kommer bli en dyr höst/vinter eller hur?!

• Mamma2001
    Duntoffla skrev 2009-07-23 00:24:20 följande:
    Toppen! Tack!Är så sugen på en svart Lovealot och en rosa poplin.Rea någonstans?
    som det låter på dom som bor nere i Stockholm så verkar det ju vara rea lite här och lite där... Här uppe är det ingen rea alls Bernad & Bianca har inget nedsatt av Odd Molly och Kharma har sålt slut ALLT... och då menar jag ALLT utan att behöva rea...
  • Mamma2001
    Duntoffla skrev 2009-07-23 00:24:20 följande:
    Toppen! Tack!Är så sugen på en svart Lovealot och en rosa poplin.Rea någonstans?
    Undra om det var nätbutiker MissGreta som hade den rosa nedsatt?
  • Mamma2001
    Puffig Pingla skrev 2009-07-23 00:18:24 följande:
    Usch, jag vågar inte ens gå in och kolla. Det räcker med godbitarna som publiceras på alla bloggar. Annars skulle jag dregla sönder datorn.
    Tell me about it! Jag har sett lite bilder här och lite bilder där som man suttit och dregglat över... Sen när man besökt sidor som lagt ut STORA delar av kollektionen som kommer, så håller man på att tippa baklänges - shit!
  • Mamma2001

Ser att många pratar/pratat om Grandma`s Coat. Har varit nära ett par gånger att köpa en, men när jag testat den upplever jag den väldigt tung? Är det någon fler som upplever den så, eller vänjer man sig.... ?

• Mamma2001
    Puffig Pingla skrev 2009-07-23 00:33:49 följande:
    Den är tung, riktigt tung. Men det är därför jag gillar den. Den är liksom sval-värmande. Vet inte hur jag ska beskriva det riktigt men det är tyngden i den som jag gillar.
    OK, själv har jag alltid haft lite svårt för tyngre plagg. Tycker man känner sig "kvävd". Men man kanske vänjer sig som sagt? Dom är ju såå fina!
  • Mamma2001
    Duntoffla skrev 2009-07-23 00:59:05 följande:
    Kikade nu på Summer of 2007 tunic och min ser inte likadan ut. Börjar undra mer och mer om det är en kopia? Brodyren vid hyskorna är svart och den är inte så där bubbelgumsrosa i färgen utan mer beigerosa.Vad knepigt att veta. Det står 400 is Good, Good i den.
    menar du att det står det innuti tunikan uppe vid nacken?  På min Summer of 2007 Tunic står det "400 still givinin"
  • Mamma2001
    Siabellon skrev 2009-07-23 19:26:49 följande:
    Tack snälla för svar. jag börjar bli lite otålig förstår du... Har precis skickat tillbaka min Full Emb till Ajabaja och beställt en strl mindre hos Tintin.Visst brukar Tintin vara snabba? Beställde fr dem i går, kan man hoppas på i morgon då tror ni? De har skickat mail om att den gått iväg iaf. Såg på Lindex ett par tights i samma färg som snoddarna i den bruna Full:en. Tror ni det blir för välmatchat att ha såna tights?
    Jag har handlat en del från TinTin. Dom brukar vara jättesnabba - från ena dagen till den andra! Ibland max 2 dar....
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna