• Kajsan

Odd Molly tråd för oss inbitna

Oj, kors i taket, har nu fått svar från Country dreams efter snart två veckor, att hon iinte orkar bråka utan jag får skicka tillbaks min kappa, men hon tycker det är tråkigt att jag gått på om detta utan att ha befogenheter (?!)
    Sen är det en lång harang med både tusen utropstecken och frågetecken om hur hur JAG skulle gjort på mitt jobb ( sjukt).
    Eftersom hon kollat upp vart jag jobbar och läst på hur det funkar på den butiken.
    Hon har saxat in texten från andra webshopar som säger att de inte har öppet köp på rean och tycker väl att det väger tyngre än distansköplagen

Jag skickar tillbaks jackan till henne och sen bojkottar jag, för det här var skitjobbigt och extremt oseriöst
    Dessutom tidskrävande som tusan, då jag fått sitta med både ARN och kreditor länge i telefonen.

Jag har förövrigt hört ryktas att hon ligger dåligt till att få fortsätta vara återförsäljare för OM samt att få fortsätta sälja på faktura genom Kreditor efter en hel del strul från hennes sida när det gäller kundvården.
    Hur det ligger till med det låter jag vara osagt, men det är ju värt att fundera på .

Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • Kajsan
    SooJuicy skrev 2009-07-05 14:31:31 följande:
    Skönt att det ordnade sig tillslut. Men va pinsamt av henne
    Mmm det känns injte som det var hennes belut att låta mig skicka tillbaks den.
    Jag pratade med Kreditor i går som skulle ringa henne direkt och lösa detta åt mig, eftersom de inte ville arbeta med oseriösa butiker....
  • Kajsan

Ja, det här förlorade ju hon på dessutom, för jag kan storhandla Och nu när höstkollektionen kommer så spenderar jag ju de pengarna nån annanstans...

Nu över till nåt roligare:
    Nån som hört nåt om nån Grandmas Coat i nya färger till hösten? {#lang_emotions_tongue_out}

• Kajsan
    Mabimao skrev 2009-07-06 17:13:46 följande:
    Jag mailade henne igår kväll och fick svar inom 5 minuter. Kortfattat men korrekt. Kan det inte vara så att hon uppfattas som otrevlig för att hon bara skriver det hon måste?Ingen annat. Inga krussiduller liksom....Att hon krånglar med returer och liknande är ju däremot oacceptabelt.Hon kanske läser tråden och skärper sig...............
    Fast här var det krusiduller, en decimeret text och det tog 2 veckor att skicka det.
    Jag är faktiskt chockad, och jag ber om ursäkt att jag tjatar , men jag är en så van näthandlare och har aldrig ens vart med om nåt liknande.
  • Kajsan

Jag hoppas på en längre tunn kofta som man kan ha över blusar på jobbet i höst.
    Inte tjock som grandmas och inte kort som knitarna.

• Kajsan

Nu är det kört! Jag vill verkligen ha en Berry dress i strl 4 i powder.
    den lär ju vara omöjlig att hitta
    Varför ska jag alltid komma på sånt för sent?

• Kajsan
    Mabimao skrev 2009-07-06 22:48:43 följande:
    Kanske klämma ner dig i en 3:a. Finns på Tintin
    Jo jag har spejat in den, en jag tvekar.
    Hur är den i storleken?
    4;a har jag i allt annat, fast min grandas coat är för stor i 4;an, den skulle jag ha 3 i egentligen...
  • Kajsan

Nä, jag  letar vidare, fast det är nog kört
    Orkar inte med ett till retur-helvete o den skulle vara för liten

• Kajsan
    Innerjoin skrev 2009-07-06 23:35:18 följande:
    Finns i powder på www.idyllinterior.se maila henne och fråga vilka strl hon har kvar. 20% på alla OM samt fraktfritt!
    Den sidan hade jag glömt! Tack! Hon hade nte Berry dress i 4, men dock Blues dress, den hade jag letat efter i månader!
    Hurra! Nu blir jag snygg
  • Kajsan

Hela min planering sprack ju nu när den uuunderbara spetsklänningen inte kommer förrän till vintern, och jag inte hittar nån Berrydress i strl 4 ( nån som sett om de har på Mathilde förresten? )
    Vad ska jag då ha när jag ska på bröllop i augusti?

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna