Odd Molly tråd för oss inbitna
Oj, kors i taket, har nu fått svar från Country dreams efter snart två veckor, att hon iinte orkar bråka utan jag får skicka tillbaks min kappa, men hon tycker det är tråkigt att jag gått på om detta utan att ha befogenheter (?!)
Sen är det en lång harang med både tusen utropstecken och frågetecken om hur hur JAG skulle gjort på mitt jobb ( sjukt).
Eftersom hon kollat upp vart jag jobbar och läst på hur det funkar på den butiken.
Hon har saxat in texten från andra webshopar som säger att de inte har öppet köp på rean och tycker väl att det väger tyngre än distansköplagen
Jag skickar tillbaks jackan till henne och sen bojkottar jag, för det här var skitjobbigt och extremt oseriöst
Dessutom tidskrävande som tusan, då jag fått sitta med både ARN och kreditor länge i telefonen.
Jag har förövrigt hört ryktas att hon ligger dåligt till att få fortsätta vara återförsäljare för OM samt att få fortsätta sälja på faktura genom Kreditor efter en hel del strul från hennes sida när det gäller kundvården.
Hur det ligger till med det låter jag vara osagt, men det är ju värt att fundera på .