Inlägg från: Innerjoin |Visa alla inlägg
  • Innerjoin

Odd Molly tråd för oss inbitna

Bina skrev 2009-07-10 23:38:00 följande:
    Ja den i Powder skall jag också ha med säkerhet. (trevligt att du kom med info om 327 - tack det tar jag med mig till bloggen ) Jag behöver en jacka också vad det lider och om det kommer något trevligt som inte är jätteODD utan jag kan tänka mig att ha den i flera år så satsar jag på det.
    Här är en till som sparar sig till 327:an...i Powder. Å, tänk en Everydaycardigan i alpaca/ull (inte stickig mohair) i Almost black över den!

Någon som vet hur höstens "logo broderi" ser ut?
  • Innerjoin

Hur var det nu med Lovealot blouse... Hur är de i storleken?

• Innerjoin
    Bina skrev 2009-07-11 00:12:40 följande:
    Är det Lovealot du menar eller Livealot? Lovealot - normal och rak i modellen Livealot - massor av tyg och jag vill nog gå ner en storlek men höjer samtidigt ett litet varningens finger för att jag inte har provat. Är man inte jättebystig så funkar garanterat storleken mindre.
    Lovealot: oddmolly.com/collections/spring09&page=2

Grejen är att jag är vill bland storlekarna...Fick tex hem en Barnyardtunika (flanell, Flow Feathers) i strl 2 - stooor, ser ut som jag är gravid i sen månad. Linne strl 2: oddmolly.com/collections/spring09&page=2 Stort! Samtidigt har jag min Woodstock Robe i strl 3. Och Pointelletopen i strl 2 är inte för stor. Det är så svårt att handla utan att prova! Vet inte om jag skulle våga köpa den i strl 1....
  • Innerjoin
    Bina skrev 2009-07-12 20:22:06 följande:
    Jag har probleeeeem... hur skall man kunna packa ner hela Mollygarderoben och hävda att det är nödvändigt för sex dagars bortavistelse?
    Haha, same problemas här!! Vart styr ni kosan?
  • Innerjoin
    Bina skrev 2009-07-12 20:32:38 följande:
    Vi åker mot 08-land så jag kommer förmodligen synas åtminstone på Mathilde framåt Torsdag Vart åker ni?
    Haha, vi med!! Mycket troligt att det blir en Mollyprommis här med på torsdag, beroende på familjen...Annars lördag.
  • Innerjoin

Kommer ju till Sthlm i morgon, tänkte passa på att prova en del OM plagg mest för att veta hur de är i storlekarna...Har de Grandmas coat, Tenfold knit, Lovely knit, Lovealot blouse i Odd Mollybutiken, eller finns de även på Mathilde och Åhlens?

• Innerjoin

Tjabba tjejer, tillbax igen från storstads äventyr och bad/campingäventyr i Örebro. Ingen OM shopping, var på Mathildes båda butiker samt Åhlens city (blev snål och ville inte köpa Pointellelinnet till fullpris....) I Örebro hanns inte Smultrongården med. Nu såg jag att Idyll interiör hade 50% på OM, så jag slog till på en Lovealot blus i Almost black samt ett turkos Pointellelinne. Får se om de fanns kvar...

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna