Inlägg från: oOrosamarängerOo |Visa alla inlägg
  • oOrosamarängerOo

Odd Molly tråd för oss inbitna

Duntoffla skrev 2009-08-01 20:58:11 följande:
    Hmm...vet inte eftersom det är lagt ett bud. Tror att du får vänta tills auktionen går ut tyvärr.
    Hmm, ja är nog så. Trodde den skulle va mer lättsåld då den är så fin ,verkligen vacker!
    elma skrev 2009-08-01 20:59:55 följande:
    SooJuicy: så det var du som lyckades sno angelina dressen, hade spanat på den igår å så var den borta idag....grattis. Ang. auktionen tror jag itne den går att stoppa om någon lagt bud, däremot om den inte kommer upp i reservationspriset startas den om och då kan du avbryta den innan någon lägger bud. Men det kan ju rassla till, jag hade en auktion ute på min ceriserosa makeout blus idag, budet låg på 650 ända till slutet och den slutade på 1175, så jag är jättenöjd...ibland tjänar man en hacka, och kan köpa ett nytt plag
    Tack! hihi, så norpade den före{#lang_emotions_tongue_out} gäller o va snapp på fingrarna ibland min va stl 2, fanns en 3:a kvar efter minbeställning såg jag.
    Mabimao skrev 2009-08-01 21:04:40 följande:
    Var det samma färg? Vet inte om det går att avbryta......prova. Du är inte nöjd med om du får ditt reservationspris heller?
    Samma färg, samma storlek, tyckte det va märkligt att folk budade över varann när de tillomed kunde få min billigare på köpnu:o men endel verkar ju inte kolla runt på t om det finns fler av samma plagg{#lang_emotions_undecided}
    Reservationspriset jag satt är jag nöjd med, men verkar ju inte ens gå upp till det
  • oOrosamarängerOo
    Mabimao skrev 2009-08-01 21:13:27 följande:
    En fråga till en som faktiskt kanske kan ha en förklaring. För jag har undrat varför. Om jag lägger ut en auktion och vill ha ett visst minimi pris så lägger jag ju det som utgångspris. Varför betala extra för resv pris då det ju är helt "onödiga" bud. Jag tror inte att det blir fler bud om man har utgångspris på 1 kr om det finns ett resv pris. Så som det kanske blir hos dem som har riktigt utgångspris på 1 kr. Själv blir jag bara irriterad (kanske fånigt) och låter bli att bjuda alls (sorry). Jag vill veta vad säljaren vill ha inte sitta och chansa. Du har säkert en förklaring som får mig att tänka annorlunda Involveras fler människor kanske som är med och bjuder upp priset till resv pris? Är det det? Jag menar inte alls att låta sur.......hör att det låter så när jag läser igenom....jag undrar uppriktigt.
    Ja, tack för tankesättet och tipset. Förstår lite hur du menar där och många kanske tänker liknande, så ska ha det i åtanke om jag behöver lägga ut den igen  :
    Kryssade inte i automatisk omstart vid osålt objekt, så tar till mig dina råd tack
  • oOrosamarängerOo
    Duntoffla skrev 2009-08-01 21:22:56 följande:
    jag är beredd att hålla med. Jag vill inte heller gissa mig till vilket pris som säljaren satt utan vill man ha ett minsta pris så skulle jag också sätta ut det som utrop. Sorry Juicy, vill inte heller låta sur men jag har nog inte heller fattat vitsen med res pris
    Ja duma dumma mig, haha strunt i respriser i fortsättningen, lite onödigt o fattar inte heller, men vill ju testa nu går det i graven.
    Hoppas som du säger att buden ökar mot slutet
    Välkommen tbax förresten{#lang_emotions_sunny}
  • oOrosamarängerOo
    Mabimao skrev 2009-08-01 21:35:17 följande:
    Gulle du som tar det så
    Hihi, är ganska lättsam person (inte så arrogant som jag kan låta få FL ibland)
    Näe, nu ska jag ut o mysa med en kopp indiskt te på balkongen o göra maken sällis, sedan natti natti, kram på er
  • oOrosamarängerOo
    Kajsan skrev 2009-08-02 18:39:19 följande:
    DESPERAT BEHOV AV HJÄLP! Min fina Berry Dress ligger nerpackad med tags kvar i sin påse och väntar på att få användas på lördag då vi ska på bröllop. Men NÄ, då har dottern , med pizza i handen , tagit fram den och smetat en stor oljig röd pizzafläck på framsidan. Vad är oddsen?! Jag har Vanish gele och galltvål hemma, vad ska jag prova? Eller har nån nåt annat förslag? Det är ju en MARDRÖM!!
    Ta inte wanish, för upptäckt att det gör plagg skörare! Gnid in med galltvål o kallvatten i flera omgångar o skölj ur, sedan vanlig fintvätt.
    Jag har en supertvål som funkar mot alla fläckar jag testat på hittills, fyra småkidz = många fläckar  Fläcktvål - Citrontvål http://www.minimundus.se/valkommen.htm
  • oOrosamarängerOo
    MinSeth skrev 2009-08-02 17:17:09 följande:
    Jag MÅÅÅÅÅSTE ha en Fields of lace i chalk och/eller powder! (MÅSTE såsom i galen blick och fradga runt munnen) Var kan jag få tag på dessa i storlek 0 eller 1, förutom på Tradera?
    Va på mollyrunda idag igen i stan, men såg inte ett enda, så nog bara deras egen butik som har till fullpris gissar jag?
  • oOrosamarängerOo

Köpte ett par lila OM  torgvantar, så tantasöta

• oOrosamarängerOo
    Ugglan71 skrev 2009-08-02 19:24:50 följande:
    Ja det var till fullt pris. Men om man dreglar och det kommer fradga ur munnen så kanske man kan tänkas att betala fullt pris
    Ja, men det är det värt. Tror jag knep den sista lacen på rea i stadsbutikerna och känner mig som en gräddbakelse när jag svidar fram i den  
  • oOrosamarängerOo

Berrydressar fanns det fullt av på rea i alla färger på båda mathilde, wink, maritza, 50-60%?

Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna