Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Odd Molly tråd för oss inbitna

Ullis 10 skrev 2009-07-19 16:58:57 följande:
    Oj, fast en smalare midja? Du hittar du det så looova att inboxa mig:)!!!
    Japp! Haha, drömjeansen eller hur? Numera verkar de vara gjorda för tjejer utan häck
    Mabimao skrev 2009-07-19 17:01:26 följande:
    Kolla på T nu på senast inlagda OM, en rosa 2:a
    Tack! Den har jag span på redan Synd att jag är bortrest när auktionen går ut
    Så typiskt!
    SooJuicy skrev 2009-07-19 17:00:10 följande:
    Holy smoke! Skitfina! Och aningens dyra. Blir det inte ett bylsigt intryck med utsvängt nertill om man har en bylsig tunika? Vill inte se större ut än vad jag är. Fast åh, vad fina de är! *suktar och lägger till på önskelistan*
  • Duntoffla
    SooJuicy skrev 2009-07-19 17:13:43 följande:
    Ja, jag gillar också det. Har alltid bootcut på mina jeans men tänkte att det kanske var snyggare med smalt nertill. Fast du har nog rätt, det är snyggast på de som redan är smala. Jag skulle nog se ut som en morot
  • Duntoffla
    Ullis 10 skrev 2009-07-19 17:17:10 följande:
    Har aaalltid bootcut!!
    Me too! Kanske bör fortsätta med det alltså

Vet ngn vad Lovely knit i bomull kostar ny?
  • Duntoffla
    Mabimao skrev 2009-07-19 17:30:57 följande:
    ca 1600 tror jag.
    Ok. Hittade en på en utländsk sida och den hamnar med frakt på 1665 kr (räknat på Forex kurs)
  • Duntoffla
    Mabimao skrev 2009-07-19 17:40:40 följande:
    Är det inte flera på T? Har för mig att jag sett gröna?
    inte i rätt storlek
    Stargirl skrev 2009-07-19 17:42:09 följande:
    Jag har alltid helt raka eller smala nertill.
    Ja, det är snyggt. Men du är rätt smal va?
  • Duntoffla
    Stargirl skrev 2009-07-19 17:46:59 följande:
    Ja fast ofrivilligt för smal tills för ett par mån sedan.Har iofs precis beställt ett par pösiga jeans från Koola Anna. Har gått upp 10 kg på ett par månader och vuxit ur mina jeans (har blivit bättre i en sjukdom jag har som får mig att må illa och tappa apitit) Har trots allt fortfarande stl 0 i OM thank god....tänk om jag vuxit ur alla mina OM plagg *rädd*
    Skönt att du verkar må bättre i alla fall. Tur att OM-plaggen passar i alla fall

Apropå vikt så ska jag ut och springa en liten vända nu.

CU
  • Duntoffla
    Audrey Will skrev 2009-07-19 18:16:02 följande:
    Samma här! Shoppade massor till sonen innan och hade stenkoll på alla webbutikerna. Nu slinker det hem ett o annat Moloplagg från Tradera, och kikar lite i barnbutiker när man är på stan, men knappast med samma entusiasm som förr. Tror för min del även det har med att göra att han nu växt förbi det gulliga bebis/toddler stadiet, och är mer jeans & t-shirt kille nu.. Känner jag fyller den garderoben rätt snabbt. (Fast hoppas på syskon snart, så då vaknar väl intresset igen! När det nu blir.)
    Jag har redan lite pytte Molosar som väntar Var på lagersalgen och det fanns sååå mycket fint i småttestorlekar. Var liksom "tvungen"

Sorry för OT!

Nu är det dusch och middag som väntar. Och sen en Tradera-omgång. Det är sååå trist att lägga ut men kul när det rullar in kulor{#lang_emotions_money_mouth}
  • Duntoffla
    Mamma2001 skrev 2009-07-19 20:11:57 följande:
    Jag har nog rätt raka och smala ben. (och rumpa!? Använder typ bara stuprörsjeans. Whyred har bra, även Dr Denim och Cheap Monday
    Dr Denim har jag hört talas om. De är inte så himla dyra heller va?
    Mamma2001 skrev 2009-07-19 20:15:20 följande:
    Salta Stänk i Vaxholm hade rätt många i den modellen kvar. Vit och rosa hade dom i massor av storlekar...
    Har de någon rea? Kanske dags för en Vaxholmstur snart{#lang_emotions_innocent}
  • Duntoffla
    Kajsan skrev 2009-07-19 20:35:18 följande:
    Jag kommer ALDRIG handla därifrån igen, inte sen hon stalkade upp vart jag jobbar och börjar ifrågasätta hur det företaget arbetar Galet!
    VA? Vad är det för psyko? Låter ju helt galet. Varför sökte hon upp dig?
Svar på tråden Odd Molly tråd för oss inbitna