trebarsmamma skrev 2009-06-22 20:47:08 följande:
kan ni berätta lite hur allt går till, hur många besök som behövs, och så, jag pratade med en vän idag fick med henne på att donera ägg, men jag vet inte ifall jag vågar,men jag vill så gärna, jag är så sprut rädd liksom, hur många veckor ska man ta dom sprutorna och hur blir man när man tar hormonerna liksom, min mamma sa men du har ju 4 barn inte så bra att ta en massa hormoner det är ju 10 gånger värre än dina pms besvär, men ojdå då vet liksom inte jag om jag kan göra det
Jag kan inte hela processen än, för jag har ännu bara varit på samtal och blivit godkänd, har inte startat själva donationen än.
Men jag tänker så här att om det nu skulle vara jättehemskt, jag skulle bli väldigt påverkad av sprutorna, det skulle göra jätteont vid, och efter, plock osv, så skulle jag
ändå tycka att det var värt det!
Det som det ger en chans till är värt det flera ggr om! Det är för en så himla god sak. Hur många gånger i livet får man chansen att göra skillnad? Att verkligen få hjälpa någon som behöver en.
Jag kan inte föreställa mig att det finns någonting som kan få mig att tycka att det inte skulle vara värt
det.