Tråden för oss äggdonatorer 9
hejsan jag vill gärna donera lite ägg, så kan ska ta och läsa igenom lite länkar här uppe,
hejsan jag vill gärna donera lite ägg, så kan ska ta och läsa igenom lite länkar här uppe,
vart finns det kliniker någonstans
såg inne på karolinska att man får en ersättning på 4000kr är det bara om man jobbar, jag jobbar inte men pluggar, eller täcker det resan dit och hem.
kommer man tidigare till kliamateriet när man donerar ägg, dom tarväll ungefär 10 ägg av mig kommer jag då till klimateriet 10 månader innan,
kan ni berätta lite hur allt går till, hur många besök som behövs, och så, jag pratade med en vän idag fick med henne på att donera ägg, men jag vet inte ifall jag vågar,men jag vill så gärna, jag är så sprut rädd liksom, hur många veckor ska man ta dom sprutorna och hur blir man när man tar hormonerna liksom, min mamma sa men du har ju 4 barn inte så bra att ta en massa hormoner det är ju 10 gånger värre än dina pms besvär, men ojdå då vet liksom inte jag om jag kan göra det
mammatillmiranda tack så jätte mycket för din infomation, men vart finns det kliniker som gör detta, finns det privata och vanliga kliniker, vilket är bäst, för mig är det 13 mil till sthlm och 10 till örebro, såg att det fanns klinik där, känns ju lite långt bara för att kolla på ultraljud i 10 minuter sen åka hem igen, hmm
sen en sak till vi ska åka till chile i vinter,det är ju 6 månader dit, är det bättre att fixa allt när man kommer hem eller hinner man fixa innan man åker dit
mammatillmiranda vilket sjukhus va du nu på igen, och fick du 4000kr rätt in på kontot då. eller drog dom skatt från dina,
för mig lutar det mera att åka till sthlm, min kille jobbar där så kan ju alltid ta en lunch med han när jag åker dit då,hehe
tänk nu när man ger bort ägg, och sen blir nån av mina barn tillsammans med den personen som blev av med mitt ägg, det är ju incest då, för man fårväll ge 6 barn eller nåt, ni fattar vad jag menar, för barnens farmor frågade mig om det igår,
jags kulle gärna ställa upp, men jag måste ju göra undersökning och sen vänta 6 månader, och om 6 månader så är det vinter och då åker vi på semester i 6 veckor, men efter då kan jag hehe