• kexan

Tråden för oss äggdonatorer 9

En donator sökes.
    Vi känner att vi vill ge våran dotter ett syskon.

Hej ! Donatorer vet ni hur jag kan gå till väga för att hitta en donator ?

Har genomgått en äggdonation tre misslyckade och ett lyckat .
    Har misslyckats med vårat försök till att få ett syskon nu i maj. Vår chans nu är att betala 45 000 och bidra med en donator. Vi bidrar med en donator och får en annan .

Pengar kan man ordna men att söka efter donator är inte så lätt.

Vill ha råd om hur man frågar en om att bli donator.

Eller om du ska donera ägg så kanske vi kan få anmäla dig som donator istället för att du gör det själv.

Tack på förhand

• kexan

men är det korsdonation får ju det paret som är längst fram i kön den donatorn som anmält sig via mig tex.

Klart det är svårt men alla har väl chansen att göra allt för att kunna få barn eftersom man inte kan det på naturligt sätt.

så om min syster nu skulle donera tycker du inte att jag skulle få använda henne som korsdonator .

det jag har gått igenom för att få ett barn är värt all mödan men klart jag vill ha ett syskon om det är möjligt precis som vem som helst som skaffar syskon.

Det är mycket pengar man lägger ut och även då behöver det inte funka detta är jättesvårt

vi har både kärlek och tid och vårt barn har det bra hos oss och jag vill göra allt för att hon ska få ett syskon som hon kan växa upp med.

Hanna86 vad skulle du gjort om du vill ha syskon till ditt barn du haft svårt att få??

detta är vår chans finns ingen kö för mig vad gör man då? Jag hjälper till att bidra med en donator och klart jag frågar personer som kanske inte tänkt tanken först men det är en lång väg att bli donator så det är en fördel att den som donerar vet vad den vill.

• kexan

Ok jag förstår dig på ett sätt men om jag fixar en donator så får ju den som passar ihop med den donatorn den och jag får en som passar mig om det finns nån. För det är ju så att det ska matcha ochså.

Och jag kanske ändå kunna se till att det finns fler som donerar än en person.

Du får mig att känna mig som ett stort ego för att jag vill ha ett barn tro inte att jag tänker på andra som är i samma sits och är världens lyckligaste att det finns personer som ni som donerar för att hjälpa oss.

Jag tycker att det är sjukhuset som får ändra lite regler i sådanafall ich alla har rätt att försöka få framm en donator på nåt sätt så man snor inte i mina ögon.

Nej detta var svårt att diskutera jag är bara en tjej som vill genomgå en äggdonation och jag gör bara det jag kan om det finns chans att kunna få barn .

Och jag önskar alla all lycka att kunna få barn.

Svar på tråden Tråden för oss äggdonatorer 9