Inlägg från: drever |Visa alla inlägg
  • drever

förbannade,jävla,reklam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

eller 30 minuters program som helt plöstligt tar 45 pga av alla reklam brott. Eller dessa otroligt irreterande reklampauser i hockey mellan tekningar eller an avblåsning, SUCK förstör hela flytet i spelet OK om man har mellan perioder men alla dessa onödiga små pauser. Ibland undrar man hur reklam makarna tänker jag menar bra reklam att irretera folk ? sorry för min egen del blir jag helt tvärtom blir så jävla sur och grinig att jag ALDRIG tänker köpa produkten som jag störs av .

• drever
    Mariahogergö skrev 2009-05-17 10:55:38 följande:
    EXAKT!!!!! jag köper inte heller produkten iså fall,hur kan man få ett stopp på det? jag blir snart galen på mekonomen, proviva, vanish o ica tillåt mej att lägga en kräk...snacka om massiv hjärntvättning. dom kan åtminstone blanda ut reklamen lite.....
    nä dom är så sjukt smarta på det viset ;) värkligen bästa reklamen jaaa vi gör folk irreterad dom kommer säkert vilja köpa massor av våra produkter då. sen är du ju så fint att dom spränger näst intill högtalarna man kan ha lagomt med ljud sen när reklamen kommer så jävlars körs det på full volym...ännu bättre
Svar på tråden förbannade,jävla,reklam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!