Ny trad! Harligt, da maste jag inte lasa ikapp
pannkakor later for gott sa har pa morgonkvisten - avis! Dock for lat for att gora egna...
Container skulle jag oxa vilja ha pa tomten, finns en massa lador i garaget vi fortfarande inte rort sedan vi flyttade hit for 2 1/2 ar sedan, kanske alltsa innehaller saker vi faktiskt inte behover...???
Stackars Munter utan tvattmaskin - maste vara urjobbigt! Kanske bra ursakt for att kopa nya gulliga babyklader nar de rena kladerna tar slut
Flinxan ute o springer - wow, imponerad!!! Hoppas det gar bra o att vadret e ok for det!
Laste barnvagnstraden du tipsade om, Flinx! Vilken helt onodig topic, men de flesta tradar e val sadana om man tanker efter!
Fast vet inte hur mckt jag vagar uttrycka mig, jag kanske blir utsparrad ur FL igen! Hahaha! Det enda jag gjorde var att skicka meddelanden till skottlandsmammorna om en trad jag skapat... men alla fanns inte i min adressbok, sa da misstanktes det som spam... i alla fall enda forklaringen jag kan finna!
Toca! Kommer "hem" till gamla hemtrakterna i mitten av juli, hoppas fa traffa dig och minitoca da!!!