• M Pax

Fler som plussat efter IVF i feb09? Del 2

Här fortsätter vi vår resa!

"Nu har jag plussat två dagar i rad, och även om jag fortfarande inte förstår eller riktigt vågar förstå att det är sant, så verkar det ju onekligen vara så att jag faktiskt är gravid.
    Jag var helt inställd på att vårt första IVF skulle sluta i minus, men som tur var hade jag fel!

Finns det fler där ute som vill hänga på här?
    Kanske kan vi förstå detta underbara under tillsammans!"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-19 11:47
    Här är länken till listan på oss som plussat!
    www.familjeliv.se/Planerar_barn/Forum-7-139/m41613018.html

• Svar på tråden Fler som plussat efter IVF i feb09? Del 2
  • Theorese

och nu även jag Superbra att du fixar M Pax!!!

Är det någon som vet hur det fungerar med bf när man gjort ivf? Enligt de uträkningar vi gjort tidigare så skulle mitt bf vara 13 oktober enligt Ul den 11 oktober...Är det bara att lära sig och räkna om veckorna nu? Ska inte till mvc förrän om flera veckor.

• Linha

Jag har också hittat hit

Theorese: Det där är olika mellan olika sjukhus, en del flyttar BF utifrånn UL även vid ivf och en del går efter ivf-datumet. Men är du flyttade så är det nog bara att börja räkna ny vecka ett par dagar tidigare. Dom flyttade ju dig åt rätt håll i alla fall

Imorgon är det dags för ul!

• Sylten

Hittade också hit efter att ha läst ikapp de senaste dagarna. Bra att du fixade en ny tråd M Pax!

Vad härligt med lyckade UL!! Så underbart!!

Vad hurtiga och duktiga ni är som tränar och håller på. Själv promenerar jag mest och är i stallet som vanligt. Men har funderingar på om jag skulle ta och simma ett par dagar i veckan men kommer inte till skott med det. Men magplasket kanske man ska testa. Och yoga har jag testat ett par ggr, man kanske kan köpa en dvd eller så. Nån som har tips? Jag har väldigt svårt att ha tider att passa, om man skulle gå på pass på nåt gym eller så. Det är inte min grej alls.

• TuWi

jag har en hel vecka kvar till rul... känns som en evighet

• Linha

En liten snabb rapport att allt gick bra på ul idag. En riktigt livlig liten krabat var det där inne så jag fick bekräftelse att sparkarna jag kännt verkligen var från knoddasen i magen. Beräkningarna utifrån storleken stämde precis på dagen med beräkningen från FET och det känns ju superskönt att slippa bekymra sig om att flytta dagar.

Känner mig ganska lättad efter att sett den och allt känns mer på riktigt Vi ska bli tvåbarnsföräldrar i oktober/november!

• Theorese

Härligt Linha att allt såg bra ut och kul med fler som har livliga krabater!!

Svar på tråden Fler som plussat efter IVF i feb09? Del 2