• Myssan78

Tips på bra badsko

Vi ska åka till Cypern och 2 veckor. Jag vill ha en bra badsko till min son
    Något bra tips?

• Svar på tråden Tips på bra badsko
  • LillaFlamman

Förra året på HM hade dem en sko i våtdräktsmaterial med gummisula, vet dock inte om de har hunnit få in dem än eller om de är bra. hade vanliga sandaler från nike på sonen när han badade i thailand,

• Myssan78

Min syster sa också att HM hade badskor. Jag hittade inget på hemsidan. Hittade dock en sida är det stod att hm tog tillbaka badskor(detta var -06) pga sulan blev jättehal. Så vet inte om jag vågar köpa från HM.
    Hittade badskor på nätet (speddos) de kostade 99 kr, men frakten var ganska dyr...

LillaFlamman skrev 2009-05-16 17:54:06 följande:
    Förra året på HM hade dem en sko i våtdräktsmaterial med gummisula, vet dock inte om de har hunnit få in dem än eller om de är bra. hade vanliga sandaler från nike på sonen när han badade i thailand,
  • LillaFlamman

sen -06 så har de nog fixat det ska jag tro annars hade de nog definitivt inte fortsatt sälja dem.
    synd att det var dyr frakt, finns ingen sportaffär som du kan gå till och kolla/beställa?

• LillaFlamman

alternativt en bra sandal med räfflad gummisula

• SchumiFerrari

Crocs eller kopior på crocs

Noa ska bli storebror i augusti!!!
  • LillaFlamman

mina kopior blir riktigt snorhala när de blir fuktiga men är säkert olika bland alla fejk hur bra de är

• SchumiFerrari
    LillaFlamman skrev 2009-05-16 18:06:50 följande:
    mina kopior blir riktigt snorhala när de blir fuktiga men är säkert olika bland alla fejk hur bra de är
    Ok.. Min blir inte hala..
    Noa ska bli storebror i augusti!!!
  • Myssan78

Jag får gå och kolla i en sportaffär.
    Kanske finns några bra och inte så dyra där.
    Tack för svaren :)!

• LillaFlamman
    SchumiFerrari skrev 2009-05-16 18:07:56 följande:
    Ok.. Min blir inte hala..
    skönt, mina är som att försöka ta sig fram på hal is med

Ts är det babystorlek på skorna?
  • Myssan78

Ja min son har ca 22

LillaFlamman skrev 2009-05-16 18:12:17 följande:
    skönt, mina är som att försöka ta sig fram på hal is medTs är det babystorlek på skorna?
  • LillaFlamman

kolla typ stadium eller liknande för de vet jag har mer saker än vad som syns i web butiken

• Myssan78

Tack för tipset :)!

LillaFlamman skrev 2009-05-16 18:18:47 följande:
    kolla typ stadium eller liknande för de vet jag har mer saker än vad som syns i web butiken
  • LillaFlamman

Så lite så, vet dock inte om de har badskor men det borde de nästan ha.
    Ha så kul på cypern!

• Butterfly1978

Johanssons skor har en barnsandal typ crocs fast mer ballerina stuket, den sitter alltså fast bakom hälen med kardborre. Iof så är hålen på skon hjärtformade men finns i flera blåa nyanser. Kostar 99 kr och går som smör i solsken så skynda dig. Märket på skon är Acer.

• Myssan78

Tackar :)!

LillaFlamman skrev 2009-05-16 18:21:01 följande:
    Så lite så, vet dock inte om de har badskor men det borde de nästan ha.Ha så kul på cypern!
  • maskrospärlan

hallå, vi åker till cypern om tre veckor, jag hittade badskor i barnaffärn, baybyproffsen, dom verkar jättebra, lätta och sätta på och mjuka och sköna

• Myssan78

Tack för tipset:)!

maskrospärlan skrev 2009-05-16 19:37:27 följande:
    hallå, vi åker till cypern om tre veckor, jag hittade badskor i barnaffärn, baybyproffsen, dom verkar jättebra, lätta och sätta på och mjuka och sköna
  • sanna11111

Jag har köpt badskor på hm i år, för typ 1 månad sen. Sitter bra på foten, verkar vara lite stora i strlk.

• Ataraxia Aponia

Jag köpte badskor till minstingen på Tradera nyligen, helt nya av märket Sunblock. De gick på några tior inkl frakt. Kolla där!

• Golden Robot

Hej där!

Gammal tråd men finns ni kvar så är jag nyfiken på hur skorna var. Vilka kan rekommenderas av de som nämns?

Svar på tråden Tips på bra badsko