ming skrev 2009-05-18 11:05:53 följande:
Men minns ni den med likmaskarna då? En tjej som var ihop med en kille var hos gyn och de upptäckte att hon hade likmaskar som hade ätit upp livmodern. Hennes kille jobbade på en kyrkogård och det visade sig att han var nekrofil och hade legat med döda kroppar.Den berättade en kompis till mig när vi gick på gymnasiet. Det var hennes systers kompis som var tjejen.Så nu vet ni att det är SANT! För er är det alltså en tjej på ett internetforums kompis systers kompis. SÅ trovärdigt va!
Haha, likmaskar ar ju inte sa fortjusta i levande vavnad, det ar ju sa man anvander dem inom varden: De ater den doda vavnaden i liggsar och later den friska vara.
Jag har hort en liknande skrona av min gamla musiklarare: Pa 60-talet var det populart med hog frisyr och vissa tjejer med tunnare har fixade hojden genom att lagga en fralla under det tuperade haret. En tjej orkade inte ta ut bullen och till slut vaxte det mask i den, som at sig genom huvudet och in i hjarnan sa att hon dog!
For det forsta: en mask kan inte ga igenom skallen
For det andra: det vaxer val inte mask i en torr bulle?
For det tredje: for man inte nagot at det nar man borjar kanna maskarna krala i haret?