Vet inte vem jag är längre...
Ja som rubriken lyder..Vem fan är jag?
Är 24 år, har en underbar uppväxt bakom mej, har helt enkelt haft ett jävligt bra liv...
Fast jag har nog aldrig varit riktigt lycklig förns jag träffade min nuvarande pojkvän..Utåt sett så är jag en stark tjej med lite kaxig attityd...Jag har levt för min hobby i hela mitt liv, har lagt av pga diverse saker...
Jag har träffat mannen i mitt liv...Han har tagit fram den riktiga personen i mej o jag är nöjd med de. Han behandlar mej verkligen som en prinsessa. Vi har de just nu ganska jobbigt o vi har tagit en "time out"...Men vi fixar de nog...
Nu sitter jag här o mår dåligt..Piss rent ut sagt...Vem är jag??? Jag är en svag människa, ser ut som en jävla pinne, har nästan inga vänner, jag är ENSAM.. Vissa dagar vill jag bara dö...Hur tar jag mej upp igen? Jag saknar mitt gamla liv, jag saknar min älskade hobby...Känner mej som världens minsta o svagaste just nu..O ALLA tror att jag mår bra, för jag visar inte mej som svag, förutom till min pojkvän..Men andra har börjat undra...Jag vill bara fly...
Ville bara skriva av mej..