• VISAMÅ

Juli barn födda 2007

Hej allihop

Tiden rusar på dags för en ny tråd - igen!!!

Sommaren går oss till mötes och det blir dags att planera 2 års kalaset för våra små knattar.

Ellenwesterlund - Tvillingarna Sebastian o Kristoffer 2/7
    Skorpan2 - Natanael 2/7
    Mamma89 ? Tindra 3/7
    Emsor1 ? Julia 10/7
    Pilliss ? Tarek 10/7
    Superasstess ? Aurora 10/7
    Jelikans ? Tore 17/7
    Ozgirl ? Joanna 20/7
    Mailan ? Liam 22/7
    Caly - J 25/7
    Pusselbiten86 ? Thias 24/7
    SusannaT ? Isabelle 24/7
    War ? Otto 26/7
    Visamå ? Sabine 29/7

• Svar på tråden Juli barn födda 2007
  • Mailan

hej hej

hur ska man veta att blodet är rött, om man aldrig öppnar ett sår??
  • VISAMÅ

Inte illa att ni hitta hit, haha

Vi har var på 12 års kalas i lördags, ungarna lekte runt med sina kusiner i 5 timmar och hade super kul, men oj vad trötta dom var igår och imorse med den delen. Känner mig lite seg i huvudet jag med.

Det var marknad med tivoli också i helgen. Sabine åkte runt i sådan där vanlig karusell med hästar, båtar, bilar mm helt salig var hon jätte kul tyckte hon det var och blev jätte sur blev hon när den stanna och vi skulle hoppa av.

Jag hade hoppas på fint torkväder idag, men nu regnar det, lika bra det kanske så har jag en ursäkt att inte tvätta

• Mailan

här är det fint och varmt väder, och jag har en liten sjukling. Dunderförkyld med hosta och feber. Stackarn nyser hela tiden så tårarna rinner konstant

hur ska man veta att blodet är rött, om man aldrig öppnar ett sår??
  • Skorpan2

Här är det grått och regnigt. Så jag har ågnat dagen till att slappa och åka till affären och handla mat. Jobbar kväll ikväll.
    Nu ska jag fixa lite mat till familjen. Tror det blir nått med kyckling.

• Emsor1

Mailan: vart har du varit idag? här va det grått, mulet och regnade det nästan halva dan, blev inte fint förrän på eftermiddan....

lagom till man skulle till jobbet på ett helt meningslöst möte för att sen komma hem och bråka med dottern som inte alls gillar dom nya sovrutinerna...

• VISAMÅ

Det lilla flickebarnet försökte hoppa på ett ben idag, det gick inte så bra kan jag säga hon får nog jobba lite mer på det. Men slå kullerbytter kan hon.

Hur mår Liam idag då?

• Emsor1
    VISAMÅ skrev 2009-05-19 22:47:44 följande:
    Det lilla flickebarnet försökte hoppa på ett ben idag, det gick inte så bra kan jag säga hon får nog jobba lite mer på det. Men slå kullerbytter kan hon. Hur mår Liam idag då?
    Kullerbyttorna kämpar vår dam med för fullt men hon kommer inte riktigt runt, tror hon är lite feg, men hoppar gör hon som en galning.
  • orakad balle med tallbarrsdoft

Hej nu hittade jag hit också

Svar på tråden Juli barn födda 2007