Inlägg från: saltflingan |Visa alla inlägg
  • saltflingan

Vi från Linköping Del:4

thelifesaviour skrev 2009-05-18 18:55:32 följande:
    Blä.. Chokladpudding. :( Jag vill bara ha jordgubbar. Nyss tänkte jag att vi skulle ta en tur till stadens alla affärer för att hitta saker att äta. Men det kändes lite onödigt..
    Tycker du? Jag funderar också på att åka och handla, finns inget gott hemma. Plus att jag vill ha mandeltårta! Men jag vet inte, ska åka och hämta sambon om ca 2 timmar så det känns som du säger lite onödigt..
  • saltflingan
    thelifesaviour skrev 2009-05-18 19:03:37 följande:
    Haha, ja, lite onödigt känns det faktiskt. Vi har ju lite frukt hemma, det kan väl duga det. Men vi får se, jag börjar ändra mig igen. Haha.
    Haha, jag med! Herregud så velig man är!
    Tänkte att nej det är onödigt (vi har en mil enkel resa till affären) men å andra sidan har jag sålt min lägenhet så idag har jag fått in handpenningen på kontot. Så för en gång skull så är pengar inget problem. Ähh nu åker jag!
  • saltflingan
    thelifesaviour skrev 2009-05-20 12:40:11 följande:
    linus är så himla fin!! nu när jag kom hem och skulle göra lunch, så öppnade jag kylskåpet. där i fanns det fina saker med post-it-lappar på! en macka som det stod "lunch?" på, jordgubbar som det stod "efterrätt" på och en lapp som det bara stod pussar på.
    Gud så gulligt!
  • saltflingan

Är det någon som har någon erfarenhet av annas profylax eller den som de kör på frejas barnmorskemottagning? Eller om det finns ytterligare något ställe i Linköping där de har profylaxkurser?

Snellen: Jag går till storken för att jag vill kunna få prata med någon om jag känner att jag behöver ringa. På kvinnohälsan måste man passa deras telefontider och ofta så tycker jag att man ändå inte kommer fram. Har dock alltid varit nöjd med kvinnohälsan när jag gått där för gynbesök. Men som sagt under graviditet så vill jag kunna nå fram till någon och prata med. Har en lite virrig men snäll bm på storken.

• saltflingan
    thelifesaviour skrev 2009-07-10 14:42:36 följande:
    Jag har inte gått någon kurs i Annas profylax, men läst hennes bok "Innan du föder" och jag älskar den, så det kan jag rekomendera. Fokus på hela profylaxen, inte bara andningen. Boken är jättebra och jag skulle jättegärna gå en kurs.
    Kanske skulle ta och köpa boken också då.
  • saltflingan

Nu kommer jag med en udda fråga igen!

Jag är så galet sugen på mina favoritchips men jag har inte hittat dem på flera månader. Är det någon som vet var man kan köpa Estrellas sourcream & cheese chips? En gul påse fylld med himmelriket.
    Både jag och bebben i magen vill VERKLIGEN ha dem idag!

• saltflingan

dinana: TACK! Ska kolla upp det pronto!

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4