Vi från Linköping Del:4
okej så vi har en ny sida nu då ska jag ta bort den gammla från favoriter då
okej så vi har en ny sida nu då ska jag ta bort den gammla från favoriter då
måste skvallra lite. mina föräldrar kom hem på eftermiddagen idag från en 7dagars kryssning i skottland och hade av ren slup gått in i ett shoping mall och hittade grejer till lillen i magen som de bara var tvungna och köpa.
det var ett par byxor och långärmad tröja varma eftersom bebis kommer i vinter kan ha upp till 6mån med gammla nalle phu på och ett par skor med nalle på och halkskydd bara för att de hade halkskydd köpte de dem för barn går inte i den åldern så de behöver inte halkskydd sen fick vi badlakan med luva och tvättlapp till bebisen.. i9 veckan kommer bilder i galleriet på grejerna. vart så glad...
:):):):):):):):)
jag var vecka 11 på inskrivning bara för att jag gjorde ul vecka tio. annars är väl normalt vecka 10 tror jag
hoppas verkligen du får sova i natt annars sover jag för dig inatt du kan få den sömn jag får istället för mig om du vill *ler*
jag fick sova hela natten jag skickar över min sömn till dig så är du mera utvilad nu då:)
händer idag då i detta underbara väder?
själv ska jag ut och äta china mat med min sambo och sen i eftermiddag får jag gäster då jag fyller 23 år idag :)
tck så mycket
hej behöver hjälp är det någon som jobbar som sjuksköterska eller undersköterska
så vore jag tacksam om denne kunde inboxa mig sitter fast i ett skolarbete.
tackar
jag lämnar nu den här tråden händer nada här och känner att jag inte hör hemma här som att bli lite utstött håller mig till andra trådar.
tackar för den här gången kanske kommer tillbaka kanske inte¨
bye
tänkte kolla har ett par mammajeans som är till salg om någon är intresserad inboxa min gärna stl 44