Inlägg från: Stolt Enbarnsmamma |Visa alla inlägg
  • Stolt Enbarnsmamma

Vi från Linköping Del:4

Nuhar bovärden kollat in vår gamla lägenhet och inte en enda anmärkning fick vi han berättade att detta var den lättaste besiktningen han haft på länge så det kändes skönt att höra

Leos och Vincents mamma: Du får gärna hälsa till Diana!

• Stolt Enbarnsmamma

Familjetrollet: Det var nog han som ni också hade, det är bara tydligen han som går runt i ryd och kollar in lägenheterna. Har dem gått med på att fixa vardagsrummet?

• Stolt Enbarnsmamma

Ingen som vill följa med till trädgårdsföreningen nu på förmiddagen?

• Stolt Enbarnsmamma

Hej på er!

Hoppas allt är bra med er!

Snart ska jag iväg och träffa min chef och mina blivande kollegor Det ska bli intressant att se vilka dem är! Jag ska börja arbeta på den förskolan som jag önskade en underbar förskola! Det kommer bli helt nya arbetslag iom att tre förskolor i T1 kommer stänga! Så vi ses som i eftermiddag har aldrig arbetat tillsammans tidigare! Jag tycker verkligen det ska bli kul att börja jobba i höst!

Ååå, vad jag längtar till fredag! Då kommer vår nya diskmaskin! Sen kommer förhoppningsvis dem väskorna jag beställt, en skip hop pronto och en skip hop duo deluxe Dem är riktigt snygga!

Familjetrollet: Lycka till med flytten!

• Stolt Enbarnsmamma
    Cia80 skrev 2009-05-27 16:54:09 följande:
    Nån som har nåt roligt att säga om förskolan som ligger på nygatan 44?

När vi var runt och kollade olika förskolor så var vi bland annat där och kikade. Trevlig personal, stora utrymmen , fräscha lokaler. De har väldigt nära till trädgårdsföreningen så dit var de en hel del eftersom deras utegård inte är särskilt stor. De öppnade sin förskola i januari så när vi var dit så hade de inte särskilt mycket på väggarna.

Hoppas det hjälpte dig lite!

• Stolt Enbarnsmamma

Samma här, vem får inte tårar i ögonen när man ser på Izzie?! Känner igen mig så mycket i henne! Påminner så mycket om det jag själv fick gå igenom {#lang_emotions_cry}

• Stolt Enbarnsmamma
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-27 22:02:23 följande:
    Jag förstår att det måste vara jobbigt för dig att se. Jag tänkte på dig nu när vi såg på det.
    Vad gulligt av dig! Mm, det känns ganska jobbigt och påminner om så mycket, men samtidigt så kan jag inte låta bli att titta  cellgifter är verkligen det hemskaste man kan få, ett rent helvete!
  • Stolt Enbarnsmamma

Jag har inte varit inne på fl särskilt mycket dem senaste veckorna eller om det är senaste veckan, kommer inte ens ihåg. Jag tappade intresset både för tråden och fl p.g.a. allt tjafs och hintar hit och dit. Jag känner verkligen att jag har nog med mitt. Jag har själv inte mått särskilt bra och jag mår fortfarande inte bra, jag har en hel del tankar som snurrar i mitt huvud. Dock så hände något roligt i helgen, vi döpte ju Nathalie sen att vissa inte kan bete sig som vuxna människor på dopet är ju en annan sak!

För er som märkt och kanske inte märkt det, så har jag tagit bort min bilddagbok. Det har dock inget med er att göra, önskar att jag kunde tala om varför här men det går tyvärr inte.

Jag hoppas iaf att alla ni mår bra!

JennyoPatrik: Grattis till giftermålet Du verkar ha en väldigt romantisk man, min man kom hem med en platt dataskärm, inte fy skam det heller men några röda rosor hade inte skadat

• Stolt Enbarnsmamma
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 20:40:03 följande:
    Åh grattis till lilla Nathalie på dopet! Gick allt bra? Nu är hon ju så pass stor så hon är mer medveten...Trist att du inte mår bra, hoppas att det är nåt som går över snart!Tack så hemskt mycket. Ja han är väldigt romantisk och fin på alla sätt. På bröllopsmorgonen hittade jag världens finaste kärleksbrev med de allra vackraste orden och en brudorkidé. Kunde inte hålla tillbaka tårarna!!Hihi, men en plattskärm är inte illa det heller

Tack Allt gick kanonbra jag sjöng på dopet med en väninna, men jag var sååå nervös, men det gick bra ändå hon tyckte inte att det var så farligt att få lite vatten på huvudet

Ååå, vad gulligt av honom  förstår att du inte kunde hålla tillbaka tårarna! När åker ni på bröllopsresa?

Nej, en plattskärm är också bra På morsdag fick jag ett halsband med alla våra namn ingraverade, oerhört gulligt och fint av honom

• Stolt Enbarnsmamma
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-09 20:50:49 följande:
    Jag o Jenny har nu rett ut saker o ting. Vi har bett varandra om ursäkt o nu tänker vi lämna detta bakom oss o gå vidare. Bra va?
    Det är jättebra!  
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4