-
åhhh absolut!! Behöver ha small eller 36 i mammakläder och det finns ju knappt i affärerna.... och ibland är till och med det stort!!Hittade ett sjysst enkelt linne idag, problemet vara bara att storlek small gick typ ner till knäna på mig. Men förhoppningsvis ska väl kulan växan en hel del till så det kommer väl passa nån gånghe he du kan ha den som klänning
-
Köp en regel betecktor eller knacka det är det ända som funkar, fb lambohovsboFirstandhappy skrev 2009-05-23 15:32:07 följande:nu har morfar åkt. 5 Fucking borr fattigare för att borra 4 hål för att sätta upp en hatthylla ordentligt.. skitväggar säger jag bara..
-
Sombon tog med sig Amanda till Stockholm (TKD tävling) så här har det varit lungt hela dag. Blev en sväng till Babyproffen för att hämta en ny ryggbräda till Alex vagn. Jag har hört så mycket negatft om dom just vid reklamationer men de har alltid varit trevliga mot mig när jag gjort det.
Tejerna har fått 2 nya kusiner, så vi handlade lite åt dom också.
Bara jag och små tjejerna här. De somade vid 8 och nu är det ganska tråkigt och ensamt här framför tven... bläää nu får be allt ta och komma hem snart. -
Jaha, vi hade motsatta problem. Jätte dårliga gips väggar som inte håller för nåttFirstandhappy skrev 2009-05-24 00:07:35 följande:nej alltså... väggarna har ÄTIT UPP 5 borr, dvs sliti sönder dom pga de hårda väggarna.. (betong med MASSA slagg)Hitta reglar kan jag göra utan att ha en detektor så det är inga problem..
-
ååh vad kul.då kan du föda villken dag som helst.är tösen lika busig ännu i magen?har nån hört nått från dinana?här är det fullt upp,hinner knappt vara vid datorn nu.fy vad trött man bli på folk som inte tar bort sina annonser när sakerna är sålda!vi håller utkik efter en soffgrupp.vi fann några som vi var mycket intresserade utav.vi ringde på dem,alla var sålda,fast annonserna är kvar.så här får vi leta vidare efter möbler.vad ska ni hitta på idag?Vi har en till salu 3-sittsig KRAMFORS från IKEA plus en divan.
-
8000 för soffan och 6000 Schäslongen de sitter inte ihop, jag kanske gav intyck av det.thelifesaviour skrev 2009-05-24 12:07:19 följande:Hur ser den ut? Vad har ni betalat för den själva?
-
I mörkbrunt
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/10074118
www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00074109
lätt att torka av när barnen kladdat -
Lill skutta är sjuk igen, tråkigt
Jag gör ju inget annat än är hemma och VABar. Hoppas att det avtar snart...
Fick reda på min nya lön idag hadde hoppats på att komma över 20000kr gränsen men det får bli nästa år. Hammnade straxst under... men jag är glad ändå. Sambon bräkte dock mig med flera hundra men så är det väll om man jobbar för kommunen. -
Fy, vad otäckt med mordet. Blev iskall när jag insåg att jag viste var det var någonstans.
-
Finns att köpa här i vår ICA kanske finns i nadra ocksåFru T skrev 2009-05-29 16:21:24 följande:Ja vill ha sockervadd!!!!!!!