Inlägg från: Snellen |Visa alla inlägg
  • Snellen

Vi från Linköping Del:4

Oj vad kul, jag hittade er!
    Såg en gammal tråd under "Planerar barn" för Linköping men den var stängd. Försökte dra igång en ny, men det var ingen som nappade.

• Snellen

Får jag vara med förresten? Är inte säker på hur medlemsgrupperna egentligen fungerar.

• Snellen

Tack :)
    Jag kanske ska presentera mig lite då?
    Är 25 år och flyttade hit för jobbets skull. Tog med mig min sambo och vi gifte oss i maj :D Har inga barn än, men har slutat med p-medel nu, så blir det så blir det.

• Snellen
    Familjetrollet skrev 2009-06-03 13:33:32 följande:
    då får vi hålla tummarna att du blir gravid inom kort.vart bodde du innan du flyttade hit?
    Tack för allas trevliga välkomnande. Jag har bott de senaste 6 åren i Luleå där både jag och min man pluggade. Förstås så vi träffades ;)
    Även om han är personalvetare och jag ingenjör. Vadå ombytta könsroller? ;)
  • Snellen
    dinana skrev 2009-06-03 15:37:27 följande:
    Jag får väl också ta å säga välkommen! Har inte varit online innan idag så har suttit å ögnat igenom de senaste tio sidorna nu. Vart bor du nu i Linköping?
    Just nu bor vi i en lägenhet i Berga. Vi tog vad vi fick i och med att vi inte kände stan, men jag tycker ändå om närheten till Tinnerbäcken och att kunna cykla/gå in till jobbet i centrum.
  • Snellen

Får jag hoppa in med en snabb fråga om ni har någon åsikt om Kvinnohälsan eller Storken är bäst? Funderar på vem av dem jag ska vända mig till. Några tips?

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4