Fru T skrev 2009-05-25 20:57:26 följande:
Ja bruka ju få visa leg när ja ska köpa sigg, sen brukar kassörskan se generad ut när dom får se körkortet å att ja är 10 år äldre (ja jag köper ju inte sigg nu)mamma fick visa leg på systemet när hon hade lillebror i barnvagn å mig vid sidan av (ja va då 9år) å hon va 28 vi ser unga ut i vår släkt Vi va å kika på bilar på Biva förut å så står mannen å snackar me en försäljare om lite kostnader på försäkringar å så å så säger Tedde att han är 43 så han har ju hunni komma upp lite där försäkringen inte är lika dyr, då va gubben tvungen å titta till på mig han undrade nog hur gammal ja va där ja dtod me min gigantiska mage å mjukisbyxor å flipflop
Jag får alltid visa leg på systemet, många ggr har jag dessutom barnen med mig eftersom jag brukar köpa på dagtid (låter som jag ränner där ofta, men det gör jag inte

). Sist var för nån vecka sen, då tittade han i kassan länge på mig först o sen frågade efter leg, sen när jag visade honom det så blev han lite förlägen
Både min mamma o pappa har fått visa leg när de var 35 år! De tyckte ju självklart att det var jättekul