Inlägg från: LillaLilli |Visa alla inlägg
  • LillaLilli

Vi från Linköping Del:4

dinana skrev 2009-06-17 22:56:42 följande:
    Ja, man får vara glad för det man har. Känns som livet går ut på att skaffa fler saker liksom... man hinner inte riktigt med att stanna upp och njuta också. Inte konsigt att jag mår dåligt. Får ta å klämma i mig en blodtryckssänkande tablett igen...
    aaa. för många så går nog livet ut påå det med.. gäller att ta tillvara på det som finns redan och se det som kommer som ett + tror jag iaf...
  • LillaLilli

min natt resulterade i att jag gick och la mig vid lite efter fyra... och gick upp vid lite i sju...

åkte med min karl i traktorn när han jobbade igår. trodde inte det va så många timmar kvar så vid halv tolv igår åkte jag ut till honom. det va mer kvar än han trodde. men det va bara mysigt :D

men stackarn jobbade 20,5 timmar igår och nu är han iväg igen... så han sov bara lite mer än två timmar..

och jag är arg. dom hamrar i lägenheten ovanför så jag kan inte somna om som planerat... fy vad jag hatar lägenheter!!

• LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-06-18 07:55:53 följande:
    inte skoj med jobbiga och störande grannar.efter flytten så är det dödstyst i trappen och utanför huset.förut var det oväsen dygnet runt och ett jädrans oväsen i trappen och utanför huset.det enda man inte är van med är grannarna ovanpå.de har sitt v-rum över vårt sovrum och de hörs sena kvällar när man ska sova
    nej det är inte så roligt alls faktiskt.. men har satt på en film högt nu så kanske jag inte tänker på bankljudet så jag somnar :D

skönt att det är tystare på nya stället! :D hoppaas ni vänjer er vid ljudet från deras tv så ni inte tänker ´på det!
  • LillaLilli
    Familjetrollet skrev 2009-06-18 08:27:12 följande:
    vi hör inte deras tv ,däremot när de stampar i golver/springer fram och tillbaka sent på kvällenvart bor du nånstans?
    jahaaaa okej.. det är ju värre!

jag bor i västra berga. nu har jag sovit lite och nu är det tyst igen. konstigt att dom ska hålla på tidigt på morgonen men inte sen.. :P mennjag tror dom renoverar där uppe.
  • LillaLilli

jag tycker om att det regnar :D:D för min karl ringde och sa att han slutade jobba nu för att det regnade. då ska han sova hoppas jag! skönt för han med en kort dag på 5 timmar efter igår när det va över 20 timmar.

så jag gillar regnet :D !!

• LillaLilli

vilken söt bild :D:D

hade alla en bra midsommar?

• LillaLilli
    thelifesaviour skrev 2009-06-20 23:40:14 följande:
    ? :)
    hehe ojdå. det va ett hjärta efter esteter, men det hade visst inte kommit med... :P
  • LillaLilli

jaha idag åker jag hem till nässjö i 4 veckor.. :( så himla tråkigt. men måste ju jobba lite med. har sommarjobbat där i många år nu och när jag inte fick nått här så blev jag tvungen. men känns jobbigt att lämna karln, han är sjuk nu. och vi har inte varit ifrån varandra mer än 3 dagar kanske på ett år.. men jag får åka hit direkt när jag är ledig! :D

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4