Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-07-21 11:42:41 följande:
Igår var vi till kolmården Massor med folk men ack så roligt det var Nathalie älskade att titta på alla djuren, att klappa getterna och fåren var en riktig höjdare. Vi fick många fina bilder på henne så jag ska förstora upp några och hänga på väggen Vi ska dit om några veckor igen med mina föräldrar Idag cyklade vi ner på stan och köpte nya gardiner till vardagsrummet. Har även köpt nya kuddar till vår nya soffa med schäslong (helt underbart att ligga i den och kolla på film på kvällarna)som vi köpte för ett par veckor sedan. Passade även på att köpa nya matta till vardagsrummet. Tidigare hade jag blått och rosa i vardagsrummet men nu har det blivit helt andra färger, snyggt är det iaf Jag ska skaffa en bilddagbok så får ni se Har även stylat om i köket också, vi köpte nya köksmöbler på ikea förra veckan Jag älskar inredning, det är så himla kul! Vad ska ni hitta på för skoj i eftermiddag?
Skoj med Kålmården, vi var där för några veckor sedan :)
När man ändå har dig här, tror du har koll: När öppnar förskolorna i T1 igen efter sommarn? Trodde de skulle öppna denna vecka men ingen som svarar på telefon.