Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

thelifesaviour skrev 2009-05-28 19:08:56 följande:
    Jag vet ju inte ens vad jag har än. Första mätningen på onsdag.
    spännande värre..

Nya bilder på Wille i mapp med samma namn..
    första magbilden v:36 finns under Molgan
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-28 20:03:33 följande:
    Ja har haft 35 dom senaste 2 mätningarna, igår å förra onsdan..
    därför jag ska tillbaka på tisdag o kolla igen, ligger den fortfarande på 35 eller över så blir det tillväxtUL och ev igångsättning lite tidigare, jag hoppas ju på att det bara är mycket vatten i säcken eller att Molgan låg o sträckte så föbannat på sig..
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-05-28 19:37:57 följande:
    Såna finns det gott om! De är så osäkra på sig själva så de tror att hela världen är emot dem. Finns det nåt att feltolka så gör de det.
    ja och allting feltolkas alltid till deras nackdel, förstår mig inte på det... måste vara skitjobbigt att alltid tycka o tro att alla är emot en och att allt man gör är fel eller att folk tycker att allt man gör eller säger eller är, är fel...
  • Firstandhappy

hahahahahaha läste nyss på text tv att en man i 66 årsåldern lånat ut 8000kr till ett bilköp till en kvinna, hon har sedan erbjudit sex som betalning istället för pengarna, när hon nu inte hållt sitt löfte o haft sex med honom så har han polisanmält henne för bedrägeri...

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-05-28 20:16:57 följande:
    Jaha, ja vi får hoppas att han har en extra stor pool bara
    ja verkligen, skulle förvisso inte ha nåt emot att föda nu, men då ska det vara för att han o kroppen säger att det ska vara så, inte att det är en läkare som tycker det... får se som sagt vad som sägt, vill ju inte trycka ut en 5 kilos klump heller för den delen.
  • Firstandhappy

ja har med sluppit bristningar under båda graviditeterna, hade dom innan..

• Firstandhappy

blir så trött på att man som gravid kvinna blir till någon slags allmänhet som alla har rätt att känna på eller kommentera.. vare sig man känner folk eller inte..
    Folk tänker verkligen inte längre än va näsan räcker utan säger vad som när man är gravid även om det bara är "vänligt" menat..
    Vill jag att folk ska kommentera min mage så kan jag gå omkring med ett kommenteringsplakat runt halsen där folk kan skriva vad de tycker, eller ha på mig en tröja där det står, säg gärna nåt om min mage...

• Firstandhappy

Fru T... bilden på wille o hanni ligger uppe på min facebook nu iallafall..

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-28 20:44:25 följande:
    Håller med! Likadant var det med folk som ville ta på min mage hela tiden! De jag kände var väl lite ok med, iaf min mamma o pappa. Men när det var en person som stod bakom mig i kön på H&M som satte sin hand på min mage utan att fråga så gick gränsen för mig med, gud vad arg jag blev!
    det brukar jag klara mig från, de flesta frågar innan, men just alla kommentarer, är jag på riktigt dåligt humör brukar jag nästan skrika, JA MEN SKA DU INTE KOMMENTERA MIN BULLFITTA MED DÅ???
  • Firstandhappy

brukar bli fruktansvärt tyst omkring oss då..

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4