Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

Vi från Linköping Del:4

Fru T skrev 2009-05-26 17:45:34 följande:
    Ja vet inte om ja ska börja våga hoppas lite eller om ja ska ingonera allt å försöka tänka på annat...Hon ligger å typ sträcker på sig helatiden. Det iiilar å trycker massor neråt så ja kan inte sitta eller ligga, det ända som hjälper är att stå eller gå sakta. Känner inga speciella samandragningar tror ja utan det är mest det att det känns i hela lalala å trycker lite bak me...Mannen säger att magen sjunkit massor bara idag, syns tex om man kollar min tatuering vid troskanten, förut va den upprätt nu är öronen jättelånga å hela tatueringen "lutar" frammåt...Ja orkar ju inte gå runt helatin liksom... Då blir ja ju helt slut i mina stackars ben å fötter, som redan är slut...Funderar på värktabletter men vet inte om ja ska... Mannen åkte precis te jobbe för att gå ett lära pass i natt, han ska jobba som gruppledare i sommar så han ska få lite hum om det nu... när han gick så pussa han på magen å sa "ses snart" han har en känsla om att det är mycket nära å har träffat på flera på stan idag som sagt det samma när dom sätt hur nersjunken magen blive nu....Men ja tror ja förnekar det hela bara för att inte bli besviken...
    I slutet så borrar ju bebisen ner sig mer o mer mot öppningen för att göra sig redo. Så det kan vara nära eller så kan det dröja ett tag till
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Fru T skrev 2009-05-26 18:24:29 följande:
    men det har hon ju hållt på med hur länge som hällst, nu känns det liksom lite mer å lite annorlunda
    Ok. Det kanske är på G då
    Skorpan08 skrev 2009-05-26 20:12:14 följande:
    Denna dag blev inte som det var tänkt. Lämnade Elin på dagis kl 9, hämtade Jessica som bara hade en lektion idag, hem. Björn kom hem, duschade, sen stack vi iväg till Sörping och mumsade god glass. Promenerade lite i Sörping, telefonen ringer. DEt är dagis, Elin har feber. In i bilen och åter till Linköping och verkligheten. Hämta Elin och åka hem. Lägger lillfröken, hon somnar direkt.Ingen resturang ikväll alltså, hmmm.Pratar med Jessica om hon kan vara barnvakt på dagen istället. Hon ställer upp såklart!Så istället för resturangbesök på kvällen så blir det Tornby hela em. Vi avslutar med en tur till "vår" kyrka och en pizza i Linghem.Så vi fick ju en mysig dag iaf. Även om det inte blev som planerat. Resturangbesöket sparar vi till en annan kväll.
    Stackars Elin Hälsa henne att hon ska krya på sig o Vincent skickar en kram!
    Vilken tur att ni fick en mysig dag ändå trots att det blev annorlunda.

Om vattnet går så är det ju på G, det är ju det säkraste tecknet. För går vattnet så måste man föda inom 24 timmar annars sätter de igång det.

Apipoulai skrev 2009-05-27 08:43:29 följande:
    Någon som vet vad det är för evenemang i Bergs Slussar i helgen?Vet bara att Team 60 ska uppträda, och dem vill vi se.
    Det är barnens dag där på söndag, med jätteroliga saker för barnen, skulle vara massa olika aktiviteter, så vi ska åka dit.
    Familjetrollet skrev 2009-05-27 10:29:10 följande:
    vi ska ev till hamnfesten på dagen om vi orkar.kommer vara helt mör och slut i helgen.här har man nyss skurat ännu ett rum och putsat fönster.nu ska jag slappa en stund
    Vart är hamnfesten? O när?
    Familjetrollet skrev 2009-05-27 08:37:25 följande:
    då får ni ha en bra dag.skoj att diana har blivit utskriven redan.hade hon bebisen med sig?
    Bebisen är kvar på neo, messade med Diana förut.

Idag har jag o Vincent haft en shopping dag på Ikea medans Leo var på dagis, kom hem med en hel del, skulle bara ha en kruka o en äppelklyftare, men som vanligt kommer man hem med mera saker.

Nu ska jag o barnen snart ner till stan o möta sambon som ska ta barnen o åka hem medans jag ska ha egentid på stan o titta på klänning.

Skorpan08 skrev 2009-05-27 15:39:30 följande:
    Var en sväng på ikano igår och såg en jättesöt klänning på Joy (osäker på stavning), tänkte på dig direkt när jag såg den. Tror du skulle passa super i den. Den hängde på en skyltdocka precis vid ingången ljus botten med blommor.
    Ah, ok..tack för tipset Finns den affären på stan?
    Fru T skrev 2009-05-27 15:39:12 följande:
    www.linkopingshamnfest.se/
    Tack Kanske man skulle gå på oxå.
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4