• Fru T

Vi från Linköping Del:4

Familjetrollet skrev 2009-05-24 11:00:28 följande:
    ligger inte så långt bort från busshållsplatsen vid ljunkan.grusparkeringen ligger efter saabs bilaffär.vet nån om bakluckeloppisen är på samma ställe?
    Ja vet vart det ligger skrev ju om dom bussarna längre upp
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

Ja fick för mig att baka sockerkaka, det blev inte så mycket kaka! Ja käka upp halva smeten

Bläää vill bli av me den här skumma jobbiga förkylningen NU

• Fru T

Åka å ombbesiktiga bilen då...

• Fru T
    SmileyMalin skrev 2009-05-25 06:52:42 följande:
    är du hemma i eftermiddag?kan inte du inboxa mig ditt mobilnr i så fall?Blir nog en tur ner mot Ikano efter jobbet så skulle kunna komma förbi och kika på byxorna i så fall
    ja fixar det, är hemma, dock sover nog mannen till 15 eller nåt men han störs inte om du skulle komma tidigare...
  • Fru T
    SmileyMalin skrev 2009-05-25 06:52:42 följande:
    är du hemma i eftermiddag?kan inte du inboxa mig ditt mobilnr i så fall?Blir nog en tur ner mot Ikano efter jobbet så skulle kunna komma förbi och kika på byxorna i så fall
    glömde skriva vart ja bor kom ja på men ja finns på eniro
  • Fru T

undrar va man ska sysselsätta sig med idag då...

I natt kom den icke existerande sömnen tillbaka, dock inte pga smärta utan ja kunde helt enkelt bara inte sova... så ja lär väll sova i soffan en stund men ska nog försöka kämpa emot för ja VILL sova på natten, fast iofs är det kanske bara å tacka å ta emot av den sömn man får...

• Fru T
    Vecka 40 (39+1)

vecka 40 (39+1) har bristningarna börjat smyga sig på mig även på magen, dock sitter dom framtill men JÄDRAR va dom kliar! Rumpan ser ut som ett spindelnät dock...
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-05-25 08:49:18 följande:
    villken stor mage du har fått.jättesöt mage
    ja den är jättefin, så länge man inte ser den framifrån
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-25 08:35:14 följande:
    vet hur det är, va så trött igår så jag låg o grät för att jag inte kunde somna pga värk o kli under fötterna och smulor i sängen och värme på benen osv osv.idag ska man ut o shoppa med syster o mamma på ikano.. någon som vill byta med mig??
    nee inte änns jag känner mig speciellt sugen på shopping... å det är ja alltid annars...

det skulle va skönt å lägga sig i en uppvärmd utomhuspool me solglasögonen på å bara flyta hela dan...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-25 08:53:06 följande:
    du får titta på den från sidan sista tiden..
    ja ja gör det å det är ju bara att undvika spegeln för annars så ser ja ju inte ändå
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4