Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

SNÄLLA TA MIG HÄRIFRÅN.... DE GÅR MIG PÅ NERVERNA...
    nähä, dags att ta på masken igen, ett djuuuuupt andetag o på med leendet...

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-01 08:35:29 följande:
    *hohooo beebis vad gör duu?* knackar lite på magen*dax å komma uut nuu*
    säger detsamma... nja ok då, en vecka till....
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-01 10:01:53 följande:
    Ja du är ju iallafall inte över tiden men nu har ja veckan planerad: tisdag - morfars begravning onsdag - BM torsdag - tvätttid på kvällen så då kommer ja föda barn Ja har precis vart lite barnvakt åt en liten snart 3månaders Theo som har suttit å skrattat åt mig i en timma medans hans mamma va hos tandläkarn å lagom när mamsen kom sa sa det PANG i blöjan...
    nej inte än, men kan ge mig fan på att det blir det bara därför...
    det är bra när de bajsar när de "rätta" finns i närheten..
  • Firstandhappy

här har vi hällt ut 20 liter vatten på balkongen, hittade willes gamla badbalja... haha har man ingen pool får man ta det man hittar.. grannarna under är säkert jätteglada nu..

• Firstandhappy

hemma igen efetr att ha hämtat paket på konsum... håller mig hemma i skuggan på balkongen med iste och saft tills solen går ner... sen ska jag parta till det rejält med en hel alcofri öl.. tjohooo..

• Firstandhappy

ut med de ena o in med annan..
    får långbesök a en kompis till sambon som ska bo här ett tag, problem med kvinnan så han packar en väska o kommer hit... trevlig trevligt, synd bara att man inte hann vara ledig mer efter svärisarnas besök innan det ockuperas igen...
    ja ja hann ju ta en dusch o springa naken en dag iallafall...

• Firstandhappy
    dinana skrev 2009-06-01 19:37:04 följande:
    Firstandhappy: Jag får ta och tacka för den fina presenten jag fick av dig och din familj. Jag blev lite chockad av att få besök på sjukhuset som du kanske märkte =D *hehe* Får se när de kläderna kommer till användning. Just nu så känns det som det kommer dröja ett bra tag, men man vet ju aldrig. Ibland så sticker de ju iväg i växten.
    Det var så lite så, hade inte räknat med att knalla in till dig på sjukan heller, pratade med en av sköterskorna o bad henne lämna den till dig men hon tyckte att jag kunde knalla in..
    Ja nån gång kommer det ju säkert att passa även om det dock tar lite tid kanske... tänkte mest det kunde vara en trevlig gest..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-06-02 12:26:23 följande:
    Pust, nu har jag misslyckats med en tenta. Så för att trösta mig för det och samtidigt fira att jag nu har "sommarlov" så är älsklingen och köper kebabrulle åt oss! En med mindre kött och mer sallad till mig, the shit! :)
    bläää för misslyckade tentor... gott med mat, här ska det snart bli chicken nuggets o chilisallad... gott för halsbrännan...
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-06-02 14:30:41 följande:
    Inte så farligt med misslyckade tentor egentligen, jag gör det så sällan. Man kan ju inte klara allt på första försöket jämt. Jag hade så otroligt svårt att fatta vad jag skulle plugga på, men nu när jag fått se en tenta känns det otroligt mycket lättare att klara det.
    nä är det bara en går det ju an o som du säger, nu vet du ju lite vad de är ute o fiskar efter... bara jobbigt att ha en i rest..
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4