• Fru T

Vi från Linköping Del:4

I morse fick min kusin en lite pojk attans nu fick hon ju före mig iallafall, hon va ju beräknad en vecka efter mig... Men det är klart hennes förra son kom ju 3 månader för tidigt, iofs 10 år sen men ändå...

Jäädrar va grabbar det föds överallt!

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-25 12:05:44 följande:
    Nån som har nåt bra tips på affär där de har fina klänningar? Behöver åka på stan nångång denna vecka o köpa klänning till bröllopet som vi ska på i juli.
    Lindex har massa söta nu, dom andra har ja inte spanat på än..
  • Fru T

det börjar kännas som träningsvärk nertill på magen...

• Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-05-25 18:15:42 följande:
    Låter som ett bra tecken.
    Det gick över...
  • Fru T

guu va trist det är här inne nuförtin! är det bara ja som inte har nå liv

• Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-25 19:57:44 följande:
    Du väntar ju på bebis På dagarna försöker vi njuta av vädret, på kvällarna är det familjemys och mamma-pappa stund när barnen somnat
    Ja veet men ja har ju såå tråkigt men det dröjer nog inte långe innan ja inte är inne lika mycket, kommer sitta å titta på bebis i evigheter iställe
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-25 19:47:42 följande:
    vart o sprungit på ikano med syster o mamma, inte kul alls kan jag lova..vet inte vad det är med folk, kan tro att de aldrig sett en höggravid tjockis med barnvagn innan så som de glor, får ju hysteriutbrott för mindre, sen orkar man inte med alla affärer o ha sig.. blää..blir dock en sväng dit i helgen igen med svärföräldrarna då de ska shoppa upp sig lite till lille o storebror.. Jag väljer de betalar..
    Dom glor på mig me men det är väll för att ja ser så ung ut, iallafall dom som blänger å kollar snätt... Sen fins det ju dom som kollar me ett leende me å det gör mig inge

Ja vill ha mina skattepengar nu å mindre fötter för nu kliar det som fan i shopping nerverna .-D
  • Fru T
    SmileyMalin skrev 2009-05-25 20:19:17 följande:
    hann inte se ditt svar innan jag var tvungen att åka imorse
    Lungt, får ta det en annan dag
  • Fru T

Ja bruka ju få visa leg när ja ska köpa sigg, sen brukar kassörskan se generad ut när dom får se körkortet å att ja är 10 år äldre (ja jag köper ju inte sigg nu)
    mamma fick visa leg på systemet när hon hade lillebror i barnvagn å mig vid sidan av (ja va då 9år) å hon va 28

vi ser unga ut i vår släkt

Vi va å kika på bilar på Biva förut å så står mannen å snackar me en försäljare om lite kostnader på försäkringar å så å så säger Tedde att han är 43 så han har ju hunni komma upp lite där försäkringen inte är lika dyr, då va gubben tvungen å titta till på mig han undrade nog hur gammal ja va där ja dtod me min gigantiska mage å mjukisbyxor å flipflop

• Fru T

jooo det här med förlossningsplan...

Har ni skrive sån å hur har ni skrive å blablabla...

Mannen tycker ja ska skriva (han vill väll slippa hålla reda på mina tankar) men ja vet inte riktigt vad ja ska skriva... eller HUR ja ska skriva...

ingen som har nån ja kan få kika lite på så ja kan få ett hum om HUr det KAN se ut???

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4