• Fru T

Vi från Linköping Del:4

vi ska äta sill å färskpotatis idag MUMMA tycker ja det är skulle kunna äta det massa ofta!

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

Vi har vart uppe å gott på stan i flera timmar nu känns som magen  sjunkit ännu mer... en kan ju hoppas, å när ja va inne på åhlens å pröva ett par sköna byxor (linne/bommul me resår i midjan) så tryckte det MASSOR neråt... Bysserna passa fö så ja fick dom av mannen kakigröna å sluta under knäna, å iome resåren så kunde ja ha min vanliga Smal å kommer kunna ha dom sen me

• Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-26 16:00:16 följande:
    Färsk potatis är mumma men inte sill. Vi ska äta färsk potatis på fredag med grillat.Det märks att jag har tid att sitta här nu, sambon kom hem lite tidigare idag för jag så satans ont i min rygg o mina fötter. Så han leker med Vincent o Leo är ute o leker.
    åh ja tycker sill är massa mumma

giiii ja är helt slut nu, det tar på krafterna att gå med 17kg övervikt... å dessutom sov ja ju inte efter frukosten idag vilket ja alltid gör annars...
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-05-26 16:22:11 följande:
    Gott!!
    mmm det va det å som vanligt så kastade ja i mig det alldeless för fort
  • Fru T

Ja vet inte om ja ska börja våga hoppas lite eller om ja ska ingonera allt å försöka tänka på annat...

Hon ligger å typ sträcker på sig helatiden. Det iiilar å trycker massor neråt så ja kan inte sitta eller ligga, det ända som hjälper är att stå eller gå sakta. Känner inga speciella samandragningar tror ja utan det är mest det att det känns i hela lalala å trycker lite bak me...

Mannen säger att magen sjunkit massor bara idag, syns tex om man kollar min tatuering vid troskanten, förut va den upprätt nu är öronen jättelånga å hela tatueringen "lutar" frammåt...

Ja orkar ju inte gå runt helatin liksom... Då blir ja ju helt slut i mina stackars ben å fötter, som redan är slut...

Funderar på värktabletter men vet inte om ja ska...

Mannen åkte precis te jobbe för att gå ett lära pass i natt, han ska jobba som gruppledare i sommar så han ska få lite hum om det nu... när han gick så pussa han på magen å sa "ses snart" han har en känsla om att det är mycket nära å har träffat på flera på stan idag som sagt det samma när dom sätt hur nersjunken magen blive nu....

Men ja tror ja förnekar det hela bara för att inte bli besviken...

• Fru T

nu när ja känner efer så blir ja osäker på om det bara är hon som rör sig eller om det faktist är magen som drar ihop sig om å om igen iallafall.... Magen blir ju faktist hård... men sen ligger hon ju me rygg å rumpa utåt me...

ååååh blir gaen på detta...

• Fru T

kan man få samandragningar AV att bebis rör på sig?

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-26 17:45:48 följande:
    hemkommen igen.. vem lagar mat till mig idag då?? är helt slut..
    OnlinePizza
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-26 18:19:01 följande:
    I slutet så borrar ju bebisen ner sig mer o mer mot öppningen för att göra sig redo. Så det kan vara nära eller så kan det dröja ett tag till
    men det har hon ju hållt på med hur länge som hällst, nu känns det liksom lite mer å lite annorlunda {#lang_emotions_undecided}
  • Fru T

man kan ju alltid försöka distrahera sig själv me kluriga uppgifter

raka benen är farligt så TACK gud för veet hårborttagningscreme (den me svamp e super) men när det tillome är krångligt att smörja in benen så va det ju en upplevelse i sig att aplicera å skölja

Måla tånaglarna va nog det mäst spännande ja nånsin gjort

å nu är naglarna på händerna me cerisa å fina men det va ju en dans på roser om man gämför

Va ska ja göra nu då...

Tog mig ett par värktabletter ändå, kände att det va nog dax för det!

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4