Inlägg från: LillaLilli |Visa alla inlägg
  • LillaLilli

Vi från Linköping Del:4

kolla in min asheta egengjorda lampa! (i galleriet) :D

• LillaLilli

Oh marknad. så himla roligt! dit ska vi försöka gå ^^

• LillaLilli

ja tänk vad värt det är om en månad :D najs.

• LillaLilli

fy fan! min vän sa något om Thinspo och att hon kollade på sånna bilder. så jag googladae det och fick upp en blogg och bilder. FY FAN vad vidrigt. Ursäkta alla mina fula ord. Men är så galet äcklad. Vad driver folk till det vansinnet?

Och ännu värre, håller min vän på att trilla dit? Är lite rädd för det! Blä!

• LillaLilli
    Firstandhappy skrev 2009-08-02 15:13:30 följande:
    bra fråga, tycker verkligen det är helt sjukt att folk ens vill ha den kroppen och att det på något sätt ska vara något slags ideal, fattar dom inte att det är skadligt..Håll lite extra koll på kompisen..
    jag visste inte ens va thinspo va för två timmar sen :P
    nej det är helt sinnessjukt och det finns verkligen hur mycket som helst!! Vad jag förstår av bloggarna så förstår dom mycket väl. det är ett medvetet val av dom att dom v ill, eller måste rättare sagt. sinnessjukt.

lite svårt att hålla koll på henne bara, hon bor i sthlm... hon har vägt 44 kg. men nu väger hon 50 har hon sagt.. men det vetifan.
  • LillaLilli
    JePaLuLi skrev 2009-08-02 15:42:38 följande:
    Visste inte heller vad det var, men fattar ju nu...Sjukt att folk vill se ut så där! Det är ju inte fint nånstans, då har jag hellre lite extra faktiskt.Nu har min lille börjat resa sig längs möblerna. Nu blir det inte en lugn stund här med andra ord
    jaa, usch. Det är verkligen helt galet. Ja jag håller med dig. Hellre några kilo för mycket, än några för lite!

Oh va mysigt :D tänk att den lille med börjar bli större :P
  • LillaLilli
    JePaLuLi skrev 2009-08-02 17:11:48 följande:
    Absolut!Då har man att ta av i bistarare tider Ja, tiden går så sjukt fort!
    hehe ja men eller hur :D
    mm den gör ju det, på gott och ont.
  • LillaLilli

Oh ni har det så mysigt hela tiden.. :D

• LillaLilli
    JePaLuLi skrev 2009-08-03 17:44:00 följande:
    Du får följa med nästa gång!
    hehe. det ordnar sig nog med det. Värst vad fint väder det har blivit nu bara för att jag redan varit ute mycket idag :(
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4