Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

Vi från Linköping Del:4

thelifesaviour skrev 2009-06-10 09:00:19 följande:
    Men nää, jag kommer ju inte in på din FL-sida. :( *kränkt*

Oups! Sorry! Åtgärdar det genast och ber om ursäkt för mitt misstag!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Maria84 skrev 2009-06-10 09:52:16 följande:
    Jenny - tycker båda bilderna är jättebra, men röstar nog på nummer två tror jag Fin bakgrund där.
    Tack!
    Ja jag fick hjälp av snälla Sanna också så nu är den ännu finare
  • JePaLuLi

Hoppas att stackars Linda är inne på förlossningen nu. Jag lider så med henne!

• JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-06-10 10:21:41 följande:
    ja hon kanske har fött nu.det är ju väll några dagar sen hon var inne i tråden sist.
    Hon var inne en sväng igår.
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-10 10:50:59 följande:
    ne ni ni får vänta lite te... ja har bara legat kvar längre i sängen å käkat frukost INNAN ja satte på datorn idag...Inga känningar överhuvetaget den 15e säger ja ju å inte en minut tidigare
    Och genast börjar vi spekulera

Har du tid för igångsättning på lördag så tror jag att hon kommer på fredag Har flera vänner som har fått dagen innan.
  • JePaLuLi
    Maria84 skrev 2009-06-10 11:17:15 följande:
    Jag hade ju tid för igångsättning på en torsdag med Lucas och han kom ju söndagen innan men precis som du så har jag vänner som fått nån eller några dagar före igångsättningen bara
    Ja oftast är det väl så att det sätter igång av sig själv.
    Det verkar som att den där tiden för igångsättning trigagr igång nåt
  • JePaLuLi
    Maria84 skrev 2009-06-10 11:39:45 följande:
    Nej har inte kollat där ännu men ska ringa dem i em. De har ju inga grejer på sin hemsida så man måste ju till butiken om man vill se sakerna. Men ska ringa om ialla fall en hällspis för torktumlare och tvättmaskin hittade jag ett väldigt bra paketpris på och en billig diskmaskin. Och kyl/frys tror jag inte att jag hittar billigare än på elgiganten.
    Oftast så kan man ju få ett bra paketpris om man köper mycket. Jag jobbade som säljare på Onoff tidigare och Patrik var lagerchef på Elgiganten. Konkurrensen var hård
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-10 12:53:02 följande:
    ja så är det, det brukar defenitivt löna sig att åka runt till dom olika kedjorna å säga jag vill ha det här å det här, vad kan du ge mig för pris!
    Precis, och gärna pressa lite med att konkurrenten gav mig det här, vad kan du erbjuda.
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-06-10 12:54:50 följande:
    Oh, jag kan se er fightas hemma vid matbordet! :D
    Haha det gjorde vi faktiskt inte. Det var mer så att jag ringde honom och frågade om de hade nån vara inne och vad de kunde erbjuda.. Hade de ett bättre pris så sa jag det till kunden
    Haha, jag gillade inte min arbetsgivare
    Det roliga var att kunderna faktiskt kom tillbaka för att de uppskattade min ärlighet och ibland betalade de hellre lite extra just för att få bra service.
    Fru T skrev 2009-06-10 13:05:40 följande:
    exakt, så jör Tedde nu när han kollar på bilar...
    Ja man ska göra så. Helt rätt!
    Framförallt i bilbranchen som är så osäker nu. Det är helt klart rätt tid att köpa bil nu, betydligt sämre att sälja. Man får fan ingenting för bilar nu, men kan fynda bra bilar till kanonpriser!
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-06-10 14:13:25 följande:
    - Jaha så vi MÅSTE köpa ett köksbord just idag- Ne men jag MÅSTE få komma hemifrån å slippa sitta här hemma som en apa i en bur som inte vågar ta mig nånstans själv å då kan man ju likagärna passa på- Jaha- ja hur skulle du känna om du va fast hemma??- Jo det är sant-ja kan bjuda dig på mat på Ikea - ska du bjuda mig (vi har gemensam ekonimi)- Ja men det låter ju bra iallafall - haha joo det gör det ju faktist, å du FåR inte ge dig iväg själv, änn mindra kånka på möbler...- *suck* vi åker väll då...
    Hoppas du hittar nåt bra d. Om inte annat får du ju komma ut en sväng som sagt. Vi kom nyss därifrån. Skulle shoppa massa till mig var det tänkt, men spenderade massa pengar på övriga familjen. Det är ju mycket roligare
    Apipoulai skrev 2009-06-10 16:26:41 följande:
    Den vid slussen där ni tittar så fint på varandra.(Om valet endast står mellan dessa två bilder.)
    Hade du nån annan favorit?
    Jag har så många bilder så det är svårt att välja...
    Fru T skrev 2009-06-10 14:15:15 följande:
    Jenny har en stor grå tvillingvagn me sina söta grabbar i, du kommer märka vilka dom är
    Vad gullig du är
    Ja du kommer garanterat se oss!
    LillaLilli skrev 2009-06-10 14:13:52 följande:
    jag har tänkt på det där med lunch p ikano på fredag vid 13. hur ska jag veta vilka ni är? kommer inte känna igen er, har ju bara sett ett eller inget kort på er..
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4