Vi från Linköping Del:4
Humm, behöver man verkligen betala medlemsavgift till alfakassan om man inte är medlem där längre?? Fick en räkning idag på 360 kr från dem.
Humm, behöver man verkligen betala medlemsavgift till alfakassan om man inte är medlem där längre?? Fick en räkning idag på 360 kr från dem.
Jaja, funderar lite på å ta en fika imorgon/glass.. någon som är sugen? Kan mellan 9-11:30 å 14:30-16:30 Helst på förmiddagen dock. Någon? Tänkte mig IKANO, så kan jag strosa in lite på IKEA och Lekia
Jo, men jag är ju inte inskriven på arbetsförmedlingen, skall man betala a-kassa i alla fall då? Trodde det hörde ihop. Blev ju utskriven då när jag blev sjukskriven den 27e april.
Lee hade gått upp till 2890 idag på kontrollen. Kändes rätt skönt att han gått upp 300 gram sen sist.
Här rinner inte brösten alls längre... lillen får mat när han säger till. Men han sover i sin egen säng tack och lov hela nätterna. Vaknar oftast runt tre snåret då plockar jag upp honom. Kan omöjligt tänka mig att ha honom liggandes i vår säng. Vet inte varför jag aldrig gillat det. Men vår säng är en vuxensäng. Där får man bara ligga om man är vuxen, eller om man skall amma. Vill inte ha en massa kräk o kiss i min säng =) Tror dessutom inte det är så bra att ha dem liggandes bredvid sig en längre stund då det lätt blir till en vanesak då och är svårt att bli kvitt när de blir äldre. Men det är ju förstås olika från person till person. Men som sagt gör det inte till en vana bara. Det är många här på Familjeliv som skriver om det och behöver hjälp då de inte lyckas få sina barn att sova ensamma i egen säng senare.
Bara ett tips, vet ju inte hur ni gör.
Kul att amningen fungerar för er.. har en uppsamlare om du vill ha. Den passade tyvärr inte mig.
Nä nu skall jag gå och hämta M på dagis.