Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

Vi från Linköping Del:4

Fru T skrev 2009-06-20 12:47:53 följande:
    joo fröken gillar närhet, sover allrahelst på sidan, mage mot mage me mamma Å pappas famn funkar som sömnpiller när det är lite kinkigt...
    Vad mysigt det låter. Och vad bra att amningen funkar, har hört att det kan vara det som strular mest i början. Tufft av er att redan ge er iväg på äventyr med bröllop och sådant. Jag menar er tös är ju inte så många dagar gammal trots allt.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-06-20 13:53:17 följande:
    Linda, roligt att läsa förlossningberättelsen! Så skönt att hon äntligen är här, grät lite när du skrev om när hon äntligen var ute. Gud vad jag längtar. :)
    Detsamma.
    Vår bebis är färdig till 85% idag, helt sjukt vad tiden går fort egentligen.
    Tror jag fått en ny craving dessutom....tomater är supergott just nu. :)
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-06-20 18:50:30 följande:
    Haha ja jag läste i nån tråd att förra året var det tvärtom. Vilka idéer folk har. Visserligen var mitt första barn också en flicka om man nu ska se det så.Paret Beckham har ju tre grabbar och de är ju inte direkt fula
    Jo, de är fula...
    ...smaken är som röven - klöven!
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-06-20 18:37:36 följande:
    Detta va ett bröllop ja inte ville missa (frida å toivo) tanken va väll att inte stanna så jättelänge men det gick så bra så vi va inte hemma förens vid 20, men sen va det ju hemma i trädgårn så ja hade ju tillgång till sovrummet...
    =) Ja, det är ju bara att försöka. Orkar man inte mer så gör man inte. :)
    Jag undrar just hur det ska gå för en annan, som hux flux blivit supertrött om dagarna igen... och jag ska på bröllop om två veckor. Men det löser sig nog. Jag är inte den som stressar upp mig i onödan. :)
  • Apipoulai

Fru T:

Har tittat på dina bilder på din blogg. Var gifte ni er? Det ser ut som västkusten, stämmer det?

• Apipoulai
    Fru T skrev 2009-06-20 21:38:38 följande:
    Japp i Glommen utanför Falkenberg mormor å hennes man har ett hus precis vid fiskehamnen där jag har tillbringat alla sommrar under min uppväxt vut havet å jag älskar verkligen havet så där fick det bli!
    Ja, för jag kände igen topografin. Påminnde om där vi har sommarhus, som också är på västkusten fast längst ner i Halland. Vi gifte oss också där... på västkusten.
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-06-20 23:28:28 följande:
    Ja, trevliga tider det där! Vi gick lääääängst bort med esteterna.
    Gick du media? Vilken årskull?
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-06-20 23:34:58 följande:
    Jag gick ut 05.
    Aha, då har vi iaf haft samma lärare. Jag gick ut -97!
    {#lang_emotions_surprised} 1997!!! Kan det verkligen stämma? {#lang_emotions_surprised} Det är ju över 10 år sedan. My god vad gammal jag är.
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-06-21 00:00:10 följande:
    -97? Jag tog ju studenten 98 och du är väl mer än ett år äldre än mig?
    Jag gick fyra år i gymnasiet, bytte program/inrikting så jag fick "gå om" ett år.
  • Apipoulai

Jag och maken har varit på fika hos en trevlig ny bekantskap från föräldragruppen. Bor nära varandra och vi alla funkar bra ihop. Dessutom har vi gemensamma bekanta, samt sommarställe på samma ort (!) i södra Sverige.
    De ligger en vecka före oss i grav. Fast sen vet man ju inte om eller hur mycket jag kommer gå över tiden, men det blir väl max tre veckor mellan barnen. :)

Nu väntar vi på mina föräldrars intågande. De har rest, med bil,  från norra Norge, och ska bo över här i natt.

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4