Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

Vi från Linköping Del:4

god morgon

här ska man strax väcka töserna så vi kommer iväg till skolavslutningen

har klottrat lite i fikagruppen ang fikat.inläggen försvinner så långt bak på FL på en dag

• Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-06-11 09:29:29 följande:
    Ok, men hur delar man dem? På längden eller? För på tvären så blir de ju iaf lika tjocka. Om jag delar den på längden så blir det inte särskilt lätt att föra in den.Nä, åter till gamla hederliga alvedon!
    vi använder bara panodil suppar.ett tips är att du kan smörja suppen med vaselin så kommer den in lättare.det finns många olika storlekar för samma vikt
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-11 11:39:26 följande:
    ""Hoppar iväg te fb å kikar... bjuder in dig eller nåt""Fast det kan ja ju inte föresten, Cissi måste göra det..
    det är fixat.har godkänt de som har sökt medlemskap

fy vad jag har tråkigt idag.en hel lååång vecka innan man får shoppa loss.barnen tjaffsar som banligt.bägge har lyckats komma in i värsta trotsåldern samtidigt.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-06-11 18:24:34 följande:
    Mmm, fast jag vill bara ha någon billig skit... eller nja,... kanske inte... vet ju inte om jag behöver en.. men idag behövdes det verkligen en.. och så hade jag ingen... så Leonard fick åka baby björn bärselen... och det kändes ju lite taskigt.
    hat du kikat på blocket?
  • Familjetrollet

ååååh vad skönt att få sitta ner en stund.här har det vart full fart sen imorse med skolavsluting,besök av en fd granne och nu ska man springa fram o tillbaka till tvättstugan

så ikväll blir det tidigt i säng

• Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-11 19:00:28 följande:
    jag bara äter å äter å äter idag, finns inge stopp...Va nyss i Tallboda å käka middag (mitt andra varma mål idag) jag brukar bara kunna äta en redig portion + frukost å nåt lite lättare...Nu är ja hungrig igen??
    det är bara bra att du äter mycket nu så du har mycket energi till förlossningen.
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-06-11 20:59:29 följande:
    ne gu ne, inga känningar alls
    ush lider så med dig.

hr ska man strax ta och lägga sig framför tv en stund innan tvätten ska hämtas.
  • Familjetrollet
    SmileyMalin skrev 2009-06-11 22:30:38 följande:
    hur funkar det med fikagruppen på FB?
    man får söka medlemskap.alla är välkomna dit.
  • Familjetrollet

men vad nu då.jag hängde tvätt på balkongen igår och ser nu att det ösregnar ute!
    har ju ingen plats inne för torkställningen ju.

ang idag skulle ni äta eller fika?

• Familjetrollet
    Tankgirrrl skrev 2009-06-12 07:58:33 följande:
    hej! såg att detta var en linköpingstråd! är det nån somvet nåt om dagiset på nygatan 44?
    tyvärr inte
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4