Familjetrollet skrev 2009-06-29 09:55:42 följande:
på vanlig efterkontroll mollar de bara att underlivet har läkt. ush här mår man illa idag.igår tog jag och maken en kvällspromenad.på väg hem köpte vi en liten apelsinläsk på lidl.jag tar ett klunkar och ber maken smaka då drickan smakar helskumt.jag kollar datumet och det visar sig att läsken gick ut för ca 1 månad sedan.jag brukar lusläsa datum då vi flera gånger har fått hem varor som har haft långt utgånget datum. vad ska ni hitta på idag?här inväntar jag på att maken ska sluta jobbet.sen blir det en sväng till stan.och ikväll ska vi nog måla förrådet om det är svalt ute då
Usch det låter ju inte så kul. blää...
Ja, efterkontrollen var väl dels det där med underlivet. Tror det såg bra ut för hon sa inte så mycket om det. Kikade lite granna. Jag sa inget om att vi fuskat lite med sexandet... men men, det gjorde tydligen inget =P
Vi pratade dock om barnen, och Leonard han låg å skrek hela tiden i vagnen, sen i knät på mig, sen på Katri och sen kom det in en dam och höll honom... Ja, han vart då inte glader min lille gosse. Ville hem å äta mat tror jag =)
Vi pratade även om preventivmedel. Så jag har fått med mig en massa läsning nu, så jag skall gå igenom. Men tänkt kolla lite med er som kanske testat på lite olika. Vad rekommenderar ni? P-piller, minipiller, P-stav, P-spruta, spiral? Jag funderar just nu på p-stav.