Inlägg från: Stolt Enbarnsmamma |Visa alla inlägg
  • Stolt Enbarnsmamma

Vi från Linköping Del:4

JePaLuLi skrev 2009-06-09 21:01:56 följande:
    Oj det var modigt! Det hade jag aldrig fixat!!Så sött! Man uppskattar verkligen såna saker, det är viktigt att vårda varandra!Vi åker den 31 oktober. Det ska bli såå skönt att komma iväg när det börjar bli grått och trist här hemma.Tänkte på det med bdb, kan du inte låsa den och ha lösen då om du fortfarande vill ha kvar den? Så fick jag göra...

Ja, jag tycker jag var ganska duktig faktiskt Ja, det har du så rätt i, man ska ta hand om varandra! Men ååå så skönt att åka då när hösten är som tråkigast Hur länge blir ni borta?

Det var en person som hade lösen...jag kan tyvärr inte förklara här eftersom det finns en person som säkert läser det jag skriver (ingen som ni känner, vara glada för det)....iaf så kommer det komma en ny lite senare, när jag har lite mer ork.

Jag vill gärna se bilder från ditt bröllop på dig och din romantiska man

• Stolt Enbarnsmamma
    Familjetrollet: Tack! Det är lite mycket nu men det ska nog ordna sig... Mm, det känns bra att hon är döpt nu och allt gick som det skulle förutom att det finns folk som inte vet hur man uppför sig när man blivit bjudna på dop....hoppas allt är bra med er!
  • Stolt Enbarnsmamma
    JePaLuLi skrev 2009-06-09 21:17:38 följande:
    Vi får dra ihop ett gäng och åka och shoppa i Norrköping då. Jag har ju bil och det finns säkert fler som har det. Jag har inte varit där så mycket så det skulle vara kul att se nåt nytt!Ok, jag anar vad eftersom du nämnde lite när vi var och fikade...Trist är det i alla fall, det var så kul att följa lilla N. Det finns MASSA bilder på bilddagboken, säg till om du vill ha lösen. Sen finns det även ett urval på FB. Det svåra nu blir att välja ut en favorit till tackkorten

Jag följer gärna med till nkpg, var evigheter sen jag var där sist. Har bil men inget körkort

Mm, jag tror du vet vem jag pratar om. Men jag ska fixa en ny sen och lägga upp massa bilder igen hoppas dina pojkar mår bra! Är det lika full fart på Lucas som det är på Nathalie? hon älskar att säga Nej du får gärna ge mig lösen

Nu ska jag sova, men ni får sköta om er och sova så gott! *kram på er*

• Stolt Enbarnsmamma
    Apipoulai skrev 2009-06-09 21:38:31 följande:
    Vet jag vem?

Du vet nog definitivt vem jag pratar om! Så jävla barnsligt folk!

Hur mår du annars?

JennyoPatrik:
    Haha, dem är så roliga dem små liven Nathalie brukar stampa i golvet när hon blir arg, alltid lika roligt, man får verkligen försöka att hålla sig för skratt av bilderna som du in så tycker jag också nummer två ni är otroligt vackra! Nu ska jag kolla din bdb

• Stolt Enbarnsmamma

JennyoPatrik: Hoppas du såg att det var till dig jag skrev, det såg ut som om det var du som skrev inlägget :D hmm, blev lite knas när jag skulle citera ditt inlägg som du skrev igår

• Stolt Enbarnsmamma

JennyoPatrik: Har tittat på era fina bilder nu, åååå så otroligt vackra ni är! Ni fick många bra och fina bilder Om jag hade varit er så hade jag tagit något av korten där ni kysser varandra och skicka som tackkort för dem blev så otroligt fina!

• Stolt Enbarnsmamma

Fru T: Lycka till idag! Hoppas du har din älskade dotter i famnen snart!

• Stolt Enbarnsmamma

Nu ska jag cykla ner på stan och äta buffé på Ming Palace med en väninna Hoppas ni får en underbar dag trots det gråa, trista vädret

• Stolt Enbarnsmamma

Jag undrar om Fru T har värkar nu Hoppas iaf att hon snart har sin lilla bebis uppew vid bröstet

Imorgon ska jag åka tåg med Nathalie för första gången, vi ska åka upp till dalarna och bli lite ompysslade Jag hoppas verkligen hon tycker om att åka tåg! Vi blir borta en vecka så om jag inte skriver här så ymcket så vet ni varför.

Ni får ha det så gott!

• Stolt Enbarnsmamma

Någon som vill ses nu på förmiddagen?

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4