Vi från Linköping Del:4
nya fikatråden
www.familjeliv.se/Forum-11-262/m44915213.html
nya fikatråden
www.familjeliv.se/Forum-11-262/m44915213.html
grannar är roliga jag bråkar med mina konstant dom bankar och hoppar i golvet och leker fridtidsgård i trappen men när jag vill borra upp min tv på väggen blir det ett jävla liv om att man inte får störa men det får dem blir tokig men men jag ger mig inte dem ska lära sig att visa andra grannar respekt om de vill ha min...
svensk sommar visst är det underbart :)
idag har man tvättstugan jippiii ont i min höft
glad midsommar på er alla med
lite bilder på saker till bebben bara kläder kolla om ni vill
www.familjeliv.se/hem/playmate86/galleri.php
visst är de underbara kunde inte låta bli när jag såg dem på hm
vincent kommer först i mitten av november tyvärr längtar efter honom som bara den redan
nej det gjorde jag dock inte.. kommer få så mycket kläder så han kommer knappt hinna använda det
måste kolla.
jag har jordens besvvär med mitt bäcken har haft det i snart tre månader.
varit hos sjukgymnasten som sa att jag samlat på mig vatten ibäckenbens lederna som gör att bäckenet är överrörligt och då hade jag bara problem med vänster sida. fick kryckor och övningar som skulle göra..
tre dagar senare känner jag att höger sida bvlir värre och värre med kryckor slutar med dem och lämnar tillbaka dem och gör bara gymnastiken vilket jag var tvungen att sluta med också då det gjorde det hela värre,.
nu har jag dagar jag inte kan gå och bara ligger i sängen sambon får hjälpa mig upp ur sängen, soffan, badet, duschen och toan vilket är pinsamt och extremt gulligt. ska tillbaka till sjukgymnasten på måndag då jag har problem med båda sidor hela bäckenet och hela vägen ner till fötterna.
är det någon mer som haft samma problem orkar inte med denna smärta vill inte ta panodil varje dag tills vincent kommer heller.
kram
kreverar snart kan knppt gå, knappt krypa i sängen och inte stå och inte röra ryggen skönt att man ska tilll sjukgymnasten på måndag panodil hjälper inte och killen masserar mig men det hjälper i två timmar sen är det dags igen.....
får väl se vad sjukgymnasten säger på måndag tänker inte äta panodil tills vincent koommer inte bra med en massa piller lju
då har man varit hos sjukgymnasten idag och fått diagnos men finns inget att göra som jag inte redan provat som ej fungerar.
sjukgymnasten som jag var hos sist sa aldrig vad som var fel fick veta det idag och den smärta jag har och har haft i tre månader är foglossning det kunde de väl sagt från början eller.-....
hej hej var ett tag sen man skrev här nu har hänt en del sen sist har varit hos bm på ny inskriving då jag bytte bm och mätte magen och lyssna på hjärtat och fick järntabbletter sen har jag ju varit hos sjukgym med och fått veta att jag har kraftig foglossning på båda sidor så det får jag dexofen emot så jag kan gå normalt...
kommit igång rejält med mina uppgifter i skolan med tufft att plugga nu men men thats life. har handlat lite till lille man med
hitta på myrorna idag en vit spjälsäng för 100:- jätte fin höj och sänkbar med
köpte ett baby gym på myrorna med för 25:- riktigt kap tyckte jag
sen titta jag i cporren hos mina föräldrar och fann en barnvagn åkte till sturefors och titta på den en emmaljunga från 00 inget fel på den inget blekt och ser helt ny ut perfekt betala 800:- för den...
nu skanas bilbarnstol och ett skötbord att ha över badkaret...
l'ägger in bilder i galleriet senare finns att titta på senast i morgon kväll... skriver när det är klart...
magistratshagen.
vart ligger det???
lagt in bilder på vagnen och gymet nu i mitt bildgalleri