Inlägg från: Mandarin |Visa alla inlägg
  • Mandarin

Vi från Linköping Del:4

Ha ha såklart

• Mandarin

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-29 20:09:52 följande:

Vi var borta på hamnfesten förut, Leo fick en kattballong från han som viker ballongerna, han var ju med i talang på tv. Sen kollade vi på kung fu uppvisning o gick o strosa lite, sen åkte vi hem o åt tacos o nu sover barnen.
    Ja, jag har haft hans barn påen av förskolaorna jag jobbat. Han är desutom jultommten i centrum vid den tiden av året. Han är jätte duktig
  • Mandarin

-Dinana

Jätte söt kille. Alexander är jätte fint. Min Alexandra skulle ha hetat det men så blev det en tjej istället VI sejer bara Alex för det mesta

• Mandarin

Nu har vi köpt ett bubbelbadkar jippi engkligen ska jag få bada. Något som jag inte gjort på hummm 6 månader så länge vi bott i huset. Här finns bara buchar....

• Mandarin
    dinana skrev 2009-06-14 16:07:37 följande:
    någon här som vet om man kan äta i ikea restaurangen på presentkort?
    Är det värdechekar eller presentkort?

Vi har ätit där och betalat med värdechekar.
  • Mandarin

Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-15 11:10:58 följande:

På detta dagis som barnen ska börja på, är det nästan inte ett enda barn från nåt annat land, vi såg ett utländskt barn nu o personalen sa att det inte är så många utländska barn på detta ställe, till skillnad från Leos nuvarande dagis där det nästan bara är utländska barn.Detta kommer bli såå bra för våra barn, så är det bara! Känns så skönt eftersom jag haft sån ångest med dagis för Vincent, Leo vet jag ju att han klarar sig eftersom han är så stor, självständig o duktig. Vincent är såå mammig så vi får se..
    Jag jobbade där förra vecka ett par dagar,det värkar bra. Det ska ju bli 3 avdelningar men just nu är det bara 2.
    Hon den lilla utälnska tjejen slutar snart. Den familjen bor i en annan stads del.
    Jag sa att ni hadde fått plats hos dom, brättade villka fina killar ni har.
    Och nickade... de viste att ni bodde där och så
  • Mandarin
    Familjetrollet skrev 2009-06-28 09:52:53 följande:
    vad ska ni hitta på idag?jag funderar på att ta en sväng förbi ikano och kolla efter kläder.vet nån om de rear ut badkläder till barn och vuxna ?
    Maxi reade ut 39kr per del
  • Mandarin
    JePaLuLi skrev 2009-06-28 20:33:15 följande:
    Sån ska vi också köpa framöver. De har för 799 :- eller nåt sånt på Jula.
    Ja det stämmer, de har på Biltema också. Men på dem finns inget hantag. Och så hadde jag fastnat för just en röd...
  • Mandarin
    Firstandhappy skrev 2009-06-28 12:43:33 följande:
    jag bygger solbrygga o ska snart ge mig på att bygga grind hem till öppningen..
    Vad duktig du är, här behövs staket och en grind.
    Men det är inget jag ger mig på...
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4