• dinana

Vi från Linköping Del:4

Har 14 dagar kvar till BF =) Men jag är säker på att bebis kommer innan dess... *hehe*

Molly ?061216 (¯`°?. ¸.?°`¯) Leonard ?090519
  • dinana

Såg att medlemstråden inte är aktiv längre... vet inte hur man uppdaterar det hela.. så överlämnar det åt någon annan i tråden.

• dinana

hej cicci, vad roligt att höra att ni trivs. jag tar gärna en fika i dagarna. har pyttelite pengar på kontot, men man får väl ta och sälja av alla sina mammakläder nu. Har nog ett hundratal plagg som ligger och skräpar. Är tradera bäst tro? Eller skall man satsa på köp å sälj här eller kanske Blocket.

• dinana
    Apipoulai skrev 2009-06-01 18:37:29 följande:
    Jag håller också tummarna för sol på lördag. Eller så som det var på vårt bröllop, regnade på förmiddagen och solen kom fram precis när vi kom ur kyrkan, sedan var det en magisk kväll med världens finaste solnedgång vid havet...inte ett moln på himlen.
    Låter helt underbart =)
  • dinana

Firstandhappy: Jag får ta och tacka för den fina presenten jag fick av dig och din familj. Jag blev lite chockad av att få besök på sjukhuset som du kanske märkte =D *hehe* Får se när de kläderna kommer till användning. Just nu så känns det som det kommer dröja ett bra tag, men man vet ju aldrig. Ibland så sticker de ju iväg i växten.

• dinana
    Fru T skrev 2009-06-01 19:39:13 följande:
    Hur går det me lillkillen sköter han sig å han ni bestämt er för nåt namn än
    Ja han är helt underbar. Skriker bara när han är väldigt hungrig. Väldigt aktiv och leker mycket med sina händer. BVC-tanten var väldigt imponerad, men tanke på att han inte är så gammal egentligen. Vecka 38+1 idag.

Vi har inte bestämt något namn ännu, men Leonard är det som ligger högst just nu. Men vi får se.
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-06-01 20:48:49 följande:
    Det var så lite så, hade inte räknat med att knalla in till dig på sjukan heller, pratade med en av sköterskorna o bad henne lämna den till dig men hon tyckte att jag kunde knalla in.. Ja nån gång kommer det ju säkert att passa även om det dock tar lite tid kanske... tänkte mest det kunde vara en trevlig gest..
    Haha, där ser man. Det konstiga är att på lappen in till förlossningen special BB så står det att bara familj och anhöriga för komma in. Men sen så verkar de ju släppa in vem som helst när som helst ändå. Haha... men de är väldigt snälla där i alla fall måste jag säga. Trivdes väldigt bra och när man väl bott där i ett par dagar så är man helt plötsligt bundis med alla känns det som. Det roliga var att en av tjejerna i personalen kom ihåg mig jätteväl sen jag låg in 2006 med Molly. Jag minns henne knappt, men hon kom ihåg massor och hade sett mig på stan och visste massa om mig.
  • dinana

Åh, blir tokig på försäkringskassan. Har försökt flera gånger nu att begära föräldrapenning. men jag får tydligen inget. blir tokig. måste tydligen åka ner till kontoret för att jag ens skall komma så långt som att begära det... suck. blir verkligen så less på det hela. chattade med dem på deras hemsida, och fick samma svar där.

• dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-02 15:01:54 följande:
    Men har du lämnat in moderskapsintyg o såna grejer, för det är ju det första man måste göra, sen ska man ju kunna begära över internet.
    Ja det gjorde jag ju i mars/april..
  • dinana

Men kruxet är ju det att jag varit sjukskriven sen i april

Svar på tråden Vi från Linköping Del:4