Vi från Linköping Del:4
Har 14 dagar kvar till BF =) Men jag är säker på att bebis kommer innan dess... *hehe*
Har 14 dagar kvar till BF =) Men jag är säker på att bebis kommer innan dess... *hehe*
Såg att medlemstråden inte är aktiv längre... vet inte hur man uppdaterar det hela.. så överlämnar det åt någon annan i tråden.
hej cicci, vad roligt att höra att ni trivs. jag tar gärna en fika i dagarna. har pyttelite pengar på kontot, men man får väl ta och sälja av alla sina mammakläder nu. Har nog ett hundratal plagg som ligger och skräpar. Är tradera bäst tro? Eller skall man satsa på köp å sälj här eller kanske Blocket.
Firstandhappy: Jag får ta och tacka för den fina presenten jag fick av dig och din familj. Jag blev lite chockad av att få besök på sjukhuset som du kanske märkte =D *hehe* Får se när de kläderna kommer till användning. Just nu så känns det som det kommer dröja ett bra tag, men man vet ju aldrig. Ibland så sticker de ju iväg i växten.
Åh, blir tokig på försäkringskassan. Har försökt flera gånger nu att begära föräldrapenning. men jag får tydligen inget. blir tokig. måste tydligen åka ner till kontoret för att jag ens skall komma så långt som att begära det... suck. blir verkligen så less på det hela. chattade med dem på deras hemsida, och fick samma svar där.
Men kruxet är ju det att jag varit sjukskriven sen i april