-
Ok, går amningen bra? Har ni bestämt er nu för Arthur?dinana skrev 2009-05-29 21:10:07 följande:Nej vi är hemma nu. Jag är dock lite fundersam över om det var bra... för han äter inget nu.. bara sover hela tiden... får försöka väcka honom snart igen.
-
Vi har precis ätit jordgubbar, årets första. GUUUUD sååå gott det var!!
-
Har precis kollat på programmet "En skräddarsydd lillasyster" som jag hade spelat in. Började kolla lite igår o kollade färdigt nu när jag gick upp. Gud vad jag lipade.
-
Den finns att se på tv4.se såg jag nu.Fru T skrev 2009-05-30 08:48:41 följande:ja hade vela se den, går den i repris tro..
-
Här har vi haft en mysig dag! Leo o jag åkte iväg på son o mor mys förut idag, vi åkte till badhuset o idag har de oxå öppnat tinnerbäcken så vi badade utomhus oxå, supermysigt var det o så fikade vi. Både han o jag uppskattade lite egentid bara han o jag
Sen har vi varit ute på tomten hela dagen, såå underbart väder ju!
Usch o fy, fick reda på förut att jag vet vem mördaren ärJag har sett honom jätteofta, jag känner honom inte, men vi har hälsat på varandra när vi åkt samma buss o när vi lekt i lekparken några ggr. Han går utanför vårat fönster nästan varje dag med sin tjej o sitt barn. Fick reda på det av grannarna förut, de visste att hans sambos pappa bor här där vi bor ungefär. Så olustigt att veta vem det är.
-
Nej, det är så sjukt o tragiskt alltihopa.Moonlight83 skrev 2009-05-30 20:40:55 följande:Samma här,jag känner honom inte heller speciellt men han var praktikant på min sambos arbetsplats för något år sedan. Inte hade man trott något sådant om honom då. Även om han hade ett visst kriminellt förflutet.
-
Usch dåthelifesaviour skrev 2009-05-30 20:51:46 följande:Fy vad jag har ont i hela kroppen idag.. :( Svanken är fruktansvärt.
Får be din sambo massera kanske.
-
Här har jag roligt lördagsnöje medans sambon jobbar o barnen sover, jag tvättar medans jag ser på Robinson finalen
Är andra maskinen nu, tur att vi har tvättmaskin hemma så jag slipper gå ut
-
Så mysigtthelifesaviour skrev 2009-05-30 21:10:24 följande:Har försökt med det, men det hjälper inte. :/Men vi får se, det går nog över. Bebis verkar ju må bra iaf. Vilka boxningsronder det går där inne. :D
Jag saknar verkligen sparkarna, även om de inte var så sköna alla ggr
-
Förstår precis hur du menar! Jag fattade inte förrän Leo var ute o även då tog det ett tag, tog säkert en månad efter förlossningen som jag verkligen fattade på riktigt att det är VÅRAT barn o inte bara ett barn som vi lånat. Det var så häftigt o konstigt på samma gång fast på ett härligt sätt såklartthelifesaviour skrev 2009-05-30 21:55:38 följande:Än så länge är de bara gosiga, men som jag förstått det så blir det värre. ;D Igår såg jag för första gången sparkar utanpå, det var ju helt otroligt häftigt. Men det känns verkligen konstigt, jag har aldrig varit med om en märkligare känsla. Det är någon, en person, som sparkar innuti mig. Känns på något sätt helt absurt. Jag har nog fortfarande inte riktigt fattat. :)
Det var ju lite annorlunda när Vincent föddes eftersom då visste man vad som väntade o hur det kändes fast det var såklart det mest häftigaste man varit med om ändå
Då tyckte vi det var så facinerande att just VI hade kunnat skapa dessa två underbart söta sönererna.
Det är ju såå häftigt när man ser utanpå magen, har du möjlighet så filma sen när man ser utanpå, det gjorde vi med båda barnen o det är så mysigt att se tillbaka på nu när vi tittar på det med jämna mellanrum, man ser så tydligt hur hela magen rör sig o det buktar ut lite överallt