Inlägg från: Apipoulai |Visa alla inlägg
  • Apipoulai

Vi från Linköping Del:4

Tiden utvisar svaret med andra ord. :) För jag har läst att det tar någon månad eller så innan man ser.

Ska bli spännande och se vad det blir för ögonfärg på vår stjärna. Pappan har fina blå och jag har vackra bruna ögon. Brunt är dominant, men jag har blå anlag så det kan bli vad som helst. =)

? Do what you like. Like what you do. ?
  • Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-07-09 19:18:36 följande:
    har vart o tagit prover på Molgan idag o gjort läkarkoll o hörseltest, vägde 3570g nu så mjölken rinner på finfint, verkar som jag får börja pumpa t.o.m o frysa in *skönt* alla prover o allt såg jättebra ut (som om man inte visste det innan) men stackars lilla Wille har gått o dragit på sig öroninflamation o ska gå på äcklig medicin i 7 dagar...Några frågor??* HUR får man i superäcklig flytande medicin i ett barn?? * Tips på bra amningspump?
    Muta med glass efteråt... kanske?
  • Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-07-11 14:29:37 följande:
    always like.... min med, molgan är fortfarande för liten....usch o fy på mig, satt o vek in en massa tvätt idag och det va fan så jag skämdes över hur mycket kläder de små har... hela willes byrå (vuxenbyrå med 5 lådor) är ÖVERFULL, hela hängdelen i garderoben är full, på botten står 3 stora papp-påsar med kläder som han inte kan ha (smått o stort) + att det finns 1 flyttkartong med kläder i garderoben i hallen.. o det är BARA willes.. sen har vi molgan stackaren, hela hyllplanet i vår garderob är fullt med bara 50/56 o sen flera stora påsar med massor av kläder han ska växa i... gråter nästan när jag tänker på de stackars barnen som knappt har ett par hela byxor att ta på sig o så sitter jag här med överskott... wäääähääää..
    Vårt barn har inte ens kommit ut och kan använda sina kläder, ändå har vi kläder i överflöd. Några som jag handlat och massor som vi fått.
    Vi behöver verkligen INTE några kläder vi heller just nu. ;) Men ett barn att stoppa i kläderna hade suttit fint. =)
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-07-11 21:40:26 följande:
    Våra barn har alldeles för mycket kläder, men det är roligt Nu kommer det ju snart en kusin som förhoppningsvis kan få nytta av dem.Idag fick min kära vän äntligen sin bebbe. Ultraljudet sa flicka - ut kom en pojke.
    Hoppsan, så det kan bli. :) Ett välskapt barn är huvudsaken. =)
  • Apipoulai

Tjugo dagar till BF var det idag (19 imorgon mao). Så det "firade" vi genom att gå en heldag på Kolmårdens djurpark. Tjolahopp vad mycket folk det var. Men trevligt och det var inte jag som tröttnade först... snarare våra vänners barn samt mamman.
    Men jag har inte varit så snabb ikväll ändå... och mina ben och fötter har antagit en tjockare form. Hej, gravidbesvär! Glad att jag sluppit undan ganska lindrigt hittills. (Hade mer ont i fogarna efter gårdagens Busfabrikenbesök faktiskt, kunde ju inte hålla mig borta från trampolinerna helt trots förmaning från expertis.)

Hoppas ni andra haft en bra helg också.
    Puss och kram på alla!

• Apipoulai

Hihi, ja just nu funkar det när som egentligen, dagtid. Har inget större bokat, det vågar jag inte. ;)
    Säg när det passar dig, denna gången.

• Apipoulai
    Fru T skrev 2009-07-13 10:29:48 följande:
    Jisses du bara gliider igenom graviditeten du
    Hehe, ja hittills har jag gjort det känns det som. Men det börjar bli tyngre nu, helt klart. Har det jobbigaste kvar dessutom... att klämma ut vår stjärna. :)
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4