Vi från Linköping Del:4

Jobbigt att vara grinig

Här ska vi bege oss till Bergs slussar nu o kanaldagen Ljuvligt väder
Jag har oxå sluppit obehagliga sparkar, men däremot så har båda barnen skjutit ut en massa kroppsdelar så hela magen sett konstigt ut o då har det varit lite obekvämt ibland, iaf när jag satt ner.
Nu är vi hemkomna efter en mysig men ack så varm tripp i Berg! Jättekul, men så varmt o båda barnen tyckte det var för varmt. Vi, eller rättare sagt Leo åkte karusell, vi tittade på brandbil, polisbil o ambulans som är Leos stora intresse, sen fick han sitta i en helikopter o oj så lyrisk han var då Sen tittade vi på flyguppvisningen o båda barnen fick ballonger o ansiktsmålning. Nu tar vi det bara lugnt ett tag innan vi ska grilla. Ska ta fram vattenspridaren nu så att barnen (och deras mamma) kan svalka sig lite
Hade velat ta fram poolen, men den tar ju ca 4 timmar att fylla.
Jag såg ingen av er i Berg igår. Däremot sprang vi på ett par kompisar o en granne
Shit vad varmt det är! Men inte klaga nu, nu när det är sommar precius som jag vill ha Redan imorgon ska det bli sämre
Men jag som hela tiden sagt att jag vill vara gravid o ha mage på sommaren nästa gång, för det ser mycket mysigare ut på sommaren än vintern, ändrar mig nog nu När jag knappt ens orkar med mig själv i denna värme som ogravid så vet i sjutton
Alltid lika spännade varje dag nu o logga in för att se om du Fru T ligger o föder barn, nu får det vara dags tycker jag!
Nepp, om jag ska ta o lägga mig ner i solstolen nu då o passa på att vila för en gångs skull. Vincent sover ute i vagnen o Leo är iväg till gamla linköping med sin morfar.