Inlägg från: Leos och Vincents mamma |Visa alla inlägg
  • Leos och Vincents mamma

Vi från Linköping Del:4

thelifesaviour skrev 2009-05-30 22:48:33 följande:
    Jag har försökt filma lite, men så fort jag tar fram kameran så slutar bebis! Inte så sugen på att visa upp sina konster. :) Skulle filma och visa Linus när det hände första gången, men icke. :)Ja, sådär känner jag rätt ofta. Helt plötsligt så kommer jag på "Herregud, jag är gravid, hur fan gick det till?!" och jag känner att det är liksom inte riktigt på riktigt. Haha, som du säger, ett barn man lånat, det är liksom inte riktigt verkligt. Men spännande och väldigt häftigt. Just ikväll är jag dock mest grinig. :)
    Haha, så var det för oss oxå flera ggr. O Vincent var busig redan i magen för så fort sambon skulle lägga handen på magen eller lägga sig o prata med magen så blev det så stilla i magen o så fort han gick bort så började han att sparka igen han busade redan då med sin far

Jobbigt att vara grinig
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Firstandhappy skrev 2009-05-30 22:18:42 följande:
    SNÄLLA TA MIG HÄRIFRÅN.... DE GÅR MIG PÅ NERVERNA...nähä, dags att ta på masken igen, ett djuuuuupt andetag o på med leendet...
    Usch då.

Här ska vi bege oss till Bergs slussar nu o kanaldagen Ljuvligt väder

Jag har oxå sluppit obehagliga sparkar, men däremot så har båda barnen skjutit ut en massa kroppsdelar så hela magen sett konstigt ut o då har det varit lite obekvämt ibland, iaf när jag satt ner.

Nu är vi hemkomna efter en mysig men ack så varm tripp i Berg! Jättekul, men så varmt o båda barnen tyckte det var för varmt. Vi, eller rättare sagt Leo åkte karusell, vi tittade på brandbil, polisbil o ambulans som är Leos stora intresse, sen fick han sitta i en helikopter o oj så lyrisk han var då Sen tittade vi på flyguppvisningen o båda barnen fick ballonger o ansiktsmålning. Nu tar vi det bara lugnt ett tag innan vi ska grilla. Ska ta fram vattenspridaren nu så att barnen (och deras mamma) kan svalka sig lite Hade velat ta fram poolen, men den tar ju ca 4 timmar att fylla.

Jag såg ingen av er i Berg igår. Däremot sprang vi på ett par kompisar o en granne

Shit vad varmt det är! Men inte klaga nu, nu när det är sommar precius som jag vill ha Redan imorgon ska det bli sämre
    Men jag som hela tiden sagt att jag vill vara gravid o ha mage på sommaren nästa gång, för det ser mycket mysigare ut på sommaren än vintern, ändrar mig nog nu När jag knappt ens orkar med mig själv i denna värme som ogravid så vet i sjutton {#lang_emotions_undecided}

Alltid lika spännade varje dag nu o logga in för att se om du Fru T ligger o föder barn, nu får det vara dags tycker jag!

Skorpan08 skrev 2009-05-31 19:57:48 följande:
    Åhh så trött jag är nu! Idag har ju Pernilla konfirmerat sig och efter det hade vi bjudning.Fast Elin gjorde ju hela dagen MYCKET roligare (ironiskt menat)Hon somnade bra igår kväll precis som hon brukar. Maken och jag satt uppe och tittade på tv lite längre än vanligt, var väl runt midnatt när vi kom i säng. 02.14 vaknar Elin med ett skrik, hämtar henne in till oss, hon ligger och vänder och vrider på sig länge. 4.10, äntligen sover hon igen. Men då kah inte jag somna om utan då ligger jag och vände roch vrider på mig, tittar på klockan sista gången 06.10. Kl 06.45 vaknar jag igen av att jag har tio små underbara tår mellan mina revben. Elin är vaken! Underbart. Bara att kliva upp.Så nu känner jag mig med död än levande.Maken är ute och lagar på bilen, generatorn har gått sönder så han ska renovera den, då en ny "bara" kostar närmare 7000:-!!!!Men Elin sover sött i sin säng iaf, så jag ska strax krama kudden.I morgon är en ny dag!
    Usch, det låter inte kul. Det är jobbigt när de inte sover som de ska, framför allt när man är van vid att de brukar göra det.
    thelifesaviour skrev 2009-06-01 08:39:24 följande:
    Oh, min faster är gravid, så det blir en liten kusin i januari! :D
    Vad mysigt

Nepp, om jag ska ta o lägga mig ner i solstolen nu då o passa på att vila för en gångs skull. Vincent sover ute i vagnen o Leo är iväg till gamla linköping med sin morfar.

Apipoulai skrev 2009-06-01 13:58:19 följande:
    Ni har inte testat vår hängmatta märker jag. ;)En som är gjord för två. (en knodd får nog också plats tror jag. ;) )
    Jag håller med dig En hängmatta är ju så mysig! En hammock är inte riktigt lika stabil, inte de jag har suttit iaf, när en kompis son satt i deras så välte den på honom
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4