• Fru T

Vi från Linköping Del:4

Leos och Vincents mamma skrev 2009-05-28 22:10:14 följande:
    Det var riktigt störande när okänt folk gjorde så iaf.
    ja det förstår ja, ja hade blive gaaen!
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

å ja va uppe som vanligt när mannen kom hem strax efter 6, käka frukost å sen har ja sovit ett par timmar till, men idag kunde ja knapt sova även om ja är hur trött som hällst..

Min mage har stannat upp heelt å hållet den vill inte göra nåt jobb själv överhuvetaget å produkter funkar nästan inte...
    Om lilla bebis skulle kunna ta å komma ut så mina tarmar kan få lägga sig tillrätta! Ja har broblem med magen i vanliga fall men dom känns som en dans på roser om man gämför hur det vart under den här tiden

Idag ska min mamma komma, hon sa vid 14 men ja hoppas hon vill komma tidigere för ja har tråkigt å vi ska åka till ÖoB å köpa en hylla som ja ska ställa på balkongen, å så ska ja köpa lite söta krukor å sånt där sen ska det balkongpysslas lite blommor å örter blire

Måste bara komma på hur ja ska få Nisse att låta bli att SITTA mitt i blommorna förra året satte han sig i en rosplante så grenana låg åt varsitt håll när ja såg det, hur skönt kan det ha vart liksom, men det syndes att han suttit där en stund...

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-29 11:20:40 följande:
    hahahhaha fet katt...min mamma ska med komma runt 14 men jag vil med att ho ska komma tidigare, har tråkigt..
    finns en bild i gallerit i min blogg där Nisse fint placerar sig i en blomma men det spelar ingen roll öm det är en TOM kruka som hänger där kan sätter sig ändå
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-29 11:44:15 följande:
    jo sett den... vet inte hur man ska göra för att de inte ska sätta sig...
    nee ja ska testa sticka ner några blompinnar eller nåt... kanske funkar, för blomsprutan som han har en sån jädra respekt för kan ja ju inte stå å passa me hela dagarna...
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-29 11:48:49 följande:
    Kan man inte spraya sån där fy-spray då?Jag fick tips om att lägga kaffesump i jorden för att hålla katterna borta. Det kanske funkar?
    Fyspray tänkte ja testa me att spruta lite på krukkanten... för se om det funkar, funkar ju på soffan iallafall...
  • Fru T

Ne nu ringer ja te mamma å säger åt henne å komma å underhålla mig snart... Ja brukar inte sakna henne men nu har ja trååååkigt. Hon kör ju som en kärring så det tar ju en stund från Sörping ändå...

• Fru T

Ja tror inte min flicka tycker om klänningar ja försöker muta med en extra fiin klänning på midsommar om hon kommer ut nu i maj (för då får ja ju barnbidrag i jun) men hon verkar inte nappa Dumma unge..

• Fru T

Hallå det där me situps gav ja upp lika fort som tanken slog mig... Hur fasen gör man det me en mage som gör att man inte äns kan resa sig utan att rulla över på sidan först

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-05-29 12:36:16 följande:
    hmmm?? bra fråga...
    hur kunde man äns komma på idén liksom..
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4