Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

Vi från Linköping Del:4

Apipoulai skrev 2009-07-23 19:13:44 följande:
    Fast det ser ut att var normala siffror i mina ögon. Men otroligt irriterande med BM och tiden. Förstår att du blev sur.
    Jaa, allt var ju jättebra. :) Förutom att allt gjorde på 10 minuter och gravidsanna fick panik. Svetten sprutade och så fort vi kom ut genom dörren började tårarna spruta. Hade velat prata förlossningstankar och lite andra funderingar som jag har. Ingenting hann vi med..
    jag väntar inget mirakel, i min mage växer ett spektakel.
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-07-23 19:20:09 följande:
    Det kommer fler tillfällen för det. :) Jag har problem åt andra hållet. Jag kommer inte på några frågor, när hon frågar om jag har några... Funderar inte så mycket över "om" och "hur" utan tar det som det kommer liksom.
    Klart det kommer fler tillfällen, men det är ju nu jag har ont och funderar på det. Är så jävla less på den där kvinnan alltså, alltid förvirrad, hetsig och tröttande.. Nästa gång är 17 augusti och det känns som en evighet dit. Och jag vet inte vart jag ska vända mig innan, eftersom att 17 augusti är dagen hon kommer från semestern.. Så får jag sitta och skämmas för att jag kommer sent, när det inte ens är mitt fel. Lätt irriterad just nu känner jag. :D
  • thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-23 19:26:42 följande:
    Vilken bm har du?
    Lilly Spetz.
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-07-23 19:26:38 följande:
    Kan du inte ringa Mvc och ställa dina frågor till någon annan, nån läkare du har förtroende för eller så?
    Har ingen läkare alls, har typ aldrig varit sjuk i hela mitt liv..
    Borde ringa mvc, men jag har en otrolig telefonfobi, när det är jag själv som måste ringa.. Korkat som tusan. Vill liksom sitta ner och prata.
  • thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-07-23 19:29:02 följande:
    Ok, säger mig inget. Min bm som jag hade båda ggr var oxå förvirrad men ändå väldigt bra o trevlig. Så tänkte om det var samma.
    Hon är bra, men inte så trevlig.
  • thelifesaviour

Jag har inget emot att hon inte är så trevlig, jag är inte där för myspysstunder, utan för att få veta att allt är bra med mig och bebis, men när hon tabbar sig så att jag inte ordentligt får veta att allt är bra med oss, då blir jag som trött. Jaja, jag tror jag överreagerar lite grann och att det inte kommer alls så jobbigt imorgon. Jag är trött idag. :D

• thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-07-23 19:39:01 följande:
    I början av grav. så tog jag/hon fel på en hel vecka, när jag skulle till en av mvc läkare. DET var irriterande. Men jag fick en ny tid ytterligare en vecka senare. En extra resa och onödigt använd tid, men det löste sig.
    Ja, det gör ju det. :)
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-07-23 21:19:29 följande:
    låter gött... oh blev så glad idag, ställde mig på vågen för nån dag sen o trodde den visade fel, så jag tog en digital idag och det var RÄTT, har gått ner 15 kg sen förlossningen.. 7 kg under min inskrivningsvikt i början av graviditeten ... gött på att göra INGENTING...
    Jag säger ju det, det syns på dig! :)
  • thelifesaviour

Jag lääängtar efter att få träna ordentligt igen! Nog för att jag simmar, men det är inte samma sak! Pusta, stånka och stöna av att träna, inte av att gå två trappsteg. ;D

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-07-23 21:40:15 följande:
    precis, o jag gillar verkligen att träna o att vara slut i kroppen av det, inte av att dra dammsugaren hela dagen..
    Haha, precis! :D
    Du får skaffa träningskort med mig sen. Så kan vi träna zusammen! :D
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4