Vi från Linköping Del:4
jag hade gärna träffat er.men idag är vi fullbokade

Någon som vill träffas och leka idag?
Vi går ut och leker på gården, den som vill är hjärtligt välkommen hit
Vet inte om jag minns rätt men jag har för mig att mina kollegor även berättade att man som förälder ska kunna välja om man vill ha barnet 8-11 på förmiddagen eller 13-16 på eftermiddagen. Jag ska höra med dem.
Vet du något om det Mandarin?
Igår var vi till kolmården Massor med folk men ack så roligt det var
Nathalie älskade att titta på alla djuren, att klappa getterna och fåren var en riktig höjdare. Vi fick många fina bilder på henne så jag ska förstora upp några och hänga på väggen
Vi ska dit om några veckor igen med mina föräldrar
Idag cyklade vi ner på stan och köpte nya gardiner till vardagsrummet. Har även köpt nya kuddar till vår nya soffa med schäslong (helt underbart att ligga i den och kolla på film på kvällarna)som vi köpte för ett par veckor sedan. Passade även på att köpa nya matta till vardagsrummet. Tidigare hade jag blått och rosa i vardagsrummet men nu har det blivit helt andra färger, snyggt är det iaf Jag ska skaffa en bilddagbok så får ni se
Har även stylat om i köket också, vi köpte nya köksmöbler på ikea förra veckan Jag älskar inredning, det är så himla kul!
Vad ska ni hitta på för skoj i eftermiddag?
Hej på er!
Jag vill bara tala om att jag kommer i fortsättningen inte skriva i denna tråd eftersom det finns folk som läser allt jag skriver och tolkar det skrivna precis som dem vill. Och för att det inte ska komma ut någon intressant information om vårt liv så kommer jag inboxa er istället eller ta det via bilddagboken. För er som är intresserade så kommer jag tala om lösen till bilddagboken!
Ni får ha det så gott och ni vet vart jag finns