Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

Vi från Linköping Del:4

Fru T skrev 2009-07-26 10:07:33 följande:
    frukosten har slunkit ner å barnet är mätt å belåten nu ska badkläderna på å rumpan sättas på cykeln som rullar ner till stranden där ja ska ta mig ett upppiggande dopp LOVELY vädret är 19 grader å molnigt å blåsigt men vad gör det vattnet är varmt å skönt...
    Härligt! Jag är inte nådigt avundsjuk. :)
    jag väntar inget mirakel, i min mage växer ett spektakel.
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-07-26 10:10:10 följande:
    bästkusten
    Sannerligen är det så.
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-07-26 10:48:19 följande:
    attsingen va härligt det va, kalt men uppfriskande
    Så som det ska vara. Uppfriskande bad är de bästa baden.
  • thelifesaviour
    LillaLilli skrev 2009-07-27 12:43:49 följande:
    är det någon som vet vart man kan framkalla digitala foton, som går ganska snabbt? så man inte behöver vänta i evigheter. Ska man ha med sig skiva eller usb minne med bilderna på?
    Ladda upp bilderna på www.fujidirekt.se, det går på någon dag och just nu får man 100 bilder gratis!
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-07-27 17:00:45 följande:
    Japp, men man ska vara uppmärksam på att det bara är ett väldigt märkligt format det gäller. Det är inte vanliga 10*15 som går in i albumet tyvärr...
    Hm.. De passade utmärkt i mitt fotoalbum, 10x står det ju bara på hemsidan, men det kanske inte är 10x15.. Men jag har ett helt "vanligt" fotoalbum och de gick in fint.
  • thelifesaviour

Ahaa. Ja, jag har alla mina bilder i 1000x750 px och det blev jättebra.

• thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-07-27 18:48:28 följande:
    Fast det spelar väl ingen roll vad det är för pixlar, det är väl mer formatet på motivet som jag har fattat det.
    Antalet pixlar har ju med storleken att göra, hur många de är i bredd och hur många de är i höjd. Det blir ju ett visst mått. :)
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-07-27 21:22:48 följande:
    goder afton alla glada.. har vart i vadstena idag hos gammelmormor o låtit wille få sin beskärda del av gammeltant, urmysigt men oj va jobbigt det blir med 2 sura barn som skriker om vartannat även om man har folk som hjälper till att ta dom.. trött är bara förnamnet..
    Urk. :( Ska vi leka i veckan?

Jag har en obehaglig brännande känsla i kinderna och känner mig alldeles yr.. :( Hela dagen har varit en lång sammandragning som kantats med brutalt illamående. Känns inte alls kul..
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-07-27 21:25:46 följande:
    vill alltid leka med dig hjärtat...
    Vad bra :)
    Jag är som sagt ledig tisdag/torsdag/helg denna vecka, så då kan jag anpassa mig efter dig. :)
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-07-27 21:28:03 följande:
    då får mig när du vill tis/tors/helgen... tar med mig molgan så vi kan sitta lite..
    Åh så mysigt!
    Vad sägs om att ses redan imorgon? Typ.. Eftermiddag när Linus åkt till jobbet? Ta en kaffe på stan eller så?
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4