Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

Vi från Linköping Del:4

dinana skrev 2009-06-26 14:59:20 följande:
    Jag är blond normalt... men försöker dölja det... nu ser det flammigt ut istället.. men de på dagis tyckte det var snyggt...
    du lyckas inte särskilt bra!
  • Firstandhappy
    Firstandhappy skrev 2009-06-26 14:58:58 följande:
    jajjemensan, sist jag kollade va jag det... men smartigast i stan...
    vad var det jag pratade om???
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-06-26 15:04:07 följande:
    Haha, nej jag vet =P Dum blondin som sagt.. hjälpte ju inte direkt att man varit gravid... då försvann det ytterligare massa hjärnceller. Blir ju inte bättre av att man lider av minnesförlust och andra psykoser emellanåt också.. Kanske är blondinen i mig som försöker säga något.
    det är folk som du som ger sånna som jag dåligt rykte.
  • Firstandhappy

hmmm? familjeliv låste sig o la ner, skulle stå mer i svaret men det kom inte med...
     nja nja spela roll..

• Firstandhappy
    dinana skrev 2009-06-26 15:07:53 följande:
    Tur att det finns sådana som dig då som räter ut lite.
    jajjemensan..
  • Firstandhappy

nä nu är det dags att göra nåt vettigt av denhär dagen med... njuta av dagarna man har som enbarnsmamma o föräldrar med pool o barnvakt.. eller bara vara hemma med kaffe på balkongen o låta wille bada i sin balja o skvätta ner grannarnas uteplats??

NJUTA i stora drag ska jag iallafall...

• Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-06-26 15:27:21 följande:
    bra planer är det jag gör bäst... bland annat..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-06-26 15:42:11 följande:
    Jag har sparkat slagit å gud vet inte vad på folk ja delat säng me MEN med lillan i sängen ligger ja helt blixt stilla!
    håller med... man ligger blixtstilla..
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-26 17:07:19 följande:
    Fast om barnen inte vill ligga i samma säng så tycker jag inte att man ska tvinga dem Men vill de det så ska de självklart få göra det! Våra barn ligger i våran säng ganska ofta. Vincent iaf, han får komma över till våran säng nästan varje natt o ibland kommer Leo oxå, men oftast vill han ligga i sin säng o då är det klart att han ska få det, han är lika trygg ändå! Våra barn har fått sova mellan oss tills de var en månad ungefär sen fick de sova i vagga o senare spjälis i samma rum som oss tills de fick eget rum runt 10 månader- 1 år. Vi tycker det är jättemysigt när de sover i våran säng men man sover inte mycket o speciellt inte jag som har så ont i ryggen o behöver röra på mig mycket. Vincent ligger oftast nästan på mig så jag kan inte röra mig nånstans, men det är såå mysigt! Förutom när han sparkas o vevar med armarna i sömnen Nepp, nu väntar poolparty o grillning o vin med ett par vänner!
    nej men det är väl ingen som tvingar barnen att sova på platser de inte vill sova på.
    Wille sover i vår säng max en gång i veckan som mest o oftast behöver han bara somna in där så lägger vi över honom till hans egen sen igen och där sover han hela resterande av natten, därimot när han va liten (nyfödd) tyckte jag det va mysigt att han sov hos oss.
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-06-26 18:33:33 följande:
    När de är nyfödda är det ju jättemysigt att sova i samma säng Nu oxå, men som sagt, jobbigt när de sparkas o håller på.
    jio tack, de få gånger wille sover med oss har vi ca 30 cm var att sova på eftersom krypet ligger på tväre mellan oss..
Svar på tråden Vi från Linköping Del:4